Kínából hozzák az akkumulátorokat a BYD szegedi gyárába
A gyár alapkövét várhatóan ősszel fogják letenni.
A gyár alapkövét várhatóan ősszel fogják letenni.
Készül Európa első BYD-gyára.
A kínai gyártó júliusban az új autók eladásának a 25 százalékát tette ki.
Hogyan lett a telefonakkumulátor-gyártóból a Volkswagen és a Tesla kíméletlen versenytársa?
100 ezer elektromos autóval bővül a személyszállító szolgáltatás flottája.
Szeptember 30-ig kell meghozni a döntést.
Az Index ellátogatott a BYD területén folyó ásatásokra.
A Szegedre költöző BYD sem ússza meg a vámokat.
A cél az európai elektromos átállás egyszerűbbé tétele és felgyorsítása.
Fendler Judit az Indexnek elmondta: újra kell gondolni az egyetem szerepét.
A kőkorszakhoz hasonlóan véget ér az olaj és a gáz korszaka is.
Az építőanyagokat Kínából hajón szállítják európai kikötőkbe, onnan vasúton indulnak Szegedre.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium jelenleg két kiemelt projekttel is foglalkozik a vármegyében.
Találkozhat a kelet és a nyugat ipara, a belső égés és a halk suhanás.
A konténervárosban akár 1400-an is elférhetnek.
Kiderült, mire számíthat a Tesla.
Hatalmas változások jönnek.
A Magyarországra érkező kínai autógyártó nem ismeri a féket.
Vérfürdő lesz, ha nem választják újra – mondta korábban a fizetési nehézséggel küzdő elnökjelölt.
A miniszterelnök felnyergelt.
A BYD hamarosan Magyarországon is megkezdi tevékenységét.
Utánajártunk, miként léphetnek be a magyarok a négykerekű istenek földjére.
Áttekintették a beruházás részleteit.
Most már biztos, hogy Szeged lesz a világ legerősebb e-autógyártójának fellegvára.
Reagált az önkormányzat.
A két autógyár versenye nyomás alá helyezi a hagyományos piaci szereplőket is.
Nem lesz vegyipari tevékenység a magyarországi üzemben.
Nemrég Karikó Katalint is vendégül látták.
Így készül Szeged történetének legnagyobb beruházására.
Még a Teslánál is jobb számokat produkál.
Botka László kijelentette, a beruházás ellenére nem lépett be a Fideszbe, nem vesz részt a Békemeneten, és a Fradi is le van tiltva.
Tavaly Kínában minden kilencedik megvásárolt autót a BYD gyártott.
Cél a megfizethetőség, vélhetően egy kompakt crossoverről lehet szó.
A legnagyobb kínai elektromosautó-gyártóval hozták hírbe a kabinetet.
A Miniszterelnökséget vezető minisztert kérdezték erről.
A BYD összesen 5 milliárd eurót kaphat a magyar államtól.
Versenypiaci aggályok miatt.
Vezeti az alternatív hajtású járműveket értékesítő piacot.
A Magyarországra érkező kínai gyár autójával mérték össze a teljesítményét.
Minden, amit a BYD-ról tudni érdemes.
A magyar gazdaságtörténet egyik legnagyobb beruházásának számít a bejelentett projekt.
Hozzávetőleg 46 milliárd forint értékben történnek fejlesztések.
Gigaberuházás valósulhat meg Magyarországon.
A szakújságírók több szempontot figyelembe véve hoztak döntést.
A beruházás egy személyautó-összeszerelő üzemről szól.
A magyar kormány elköteleződött az elektromos autózás iránt.
Csaknem megduplázta adózott eredményét.
Se akkugyár, se vegyipari tevékenység nem lesz a városban – szögezte le Botka László.
Ellepik az ázsiai gyártók a müncheni autókiállítást.
A külügyminiszter szerint az ágazat Európa jövőjét is meghatározza.
Szijjártó Péter jelentette be a tízmilliárd forintos beruházást.
Egy bukott amerikai startupot mentettek ki.
A Zöld Busz Program keretében Sopronban tesztelik.
Hétfőtől két héten át ingyenesen kipróbálható a BKK új elektromos tesztjárműve.
Átadták a Volánbusz első, tisztán elektromos hajtású buszát.
A cég szeptemberben a kormány által meghirdetett Zöld Busz Program minősített partnerei közé is bekerült.
A jármű Komárom és Révkomárom között jár majd várhatóan jövő nyártól.
Az állami támogatásoknak köszönhetően Kína vált az elektromos autók legnagyobb piacává és gyártóbázisává. De a támogatások megvágásával kétes jövő elé néz az eddig virágzó szektor.
Hiába szívatta meg a kormány, a BYD mégis épít egy gyárat.
A világ egyik legnagyobb elektromos buszokat gyártó cége nyithat összeszerelő üzemet Magyarországon.