Jó hír a médiapiacnak: újabb egy évig nem kellene reklámadót fizetni
Egy extraadó, ami újra megúszható.
Egy extraadó, ami újra megúszható.
Kijött a legfrissebb jelentés.
A lokális videóhirdetések háromszor hatékonyabbak a globálisokkal szemben.
Daniel Freund bejegyzése rámutat arra, mennyire rossz mederben is zajlik a vita a média helyzetéről.
Fellélegezhet a reklámszakma.
Zártkörűen működő részvénytársasággá alakul a hírportál.
Jelentősen erősödtek 2021-ben a volt indexesek lapjai.
Abszolút értékben növekedett a magyar média- és kommunikációs piac.
A járványnak és a kormánypárti médiaterjeszkedésnek is bőven volt szerepe ebben.
A nagyszabású tranzakció még idén lezajlik.
Az új szabályozással a kormány ellenőrizni tudja a tulajdonosi változásokat a sajtó területén is.
2021 a vasút európai éve.
A Boros Bánk Levente által megvásárolt szakmai lap első munkanapján csemegéztünk a címlapról.
Boros Bánk Levente vezető lappá akarja tenni a Médiapiacot.
Az új tulajdonos szerint eddig inkább balos volt, de a jövőben sem lesz kimondottan jobbos.
Az AMC szerint hivatalos tájékoztatást nem kaptak. Egymilliónál is több háztartásban lesz elérhetetlen a Spektrum, a Sport1 és az AMC.
A címe Hvg360 lesz, az előfizetés pedig annyiba fog kerülni, mint egy mozijegy.
A Médiatanács elvette a frekvenciájukat, átköltöznek hát egy másikra. Igaz, rockzenét kell adniuk és feleannyi reklámot sugározhatnak, de a lényeg a túlélés.
Az elnököt bíráló, Bush idején befolyásos lap 1995 óta működött.
940 médiavállalat 11 245 terméke 338 milliárdos árbevételt termelt tavaly.
Túlzó számokat közöltek a videók nézettségéről. Azóta erőlteti mindenki a videós tartalmakat, a cikkírók meg munka nélkül maradtak.
A TV2 és a köztévé reklámhelyeit értékesítő Atmediát az eddigi vezérigazgatóra bízták.
Szinte minden lapból egyre kevesebbet adnak el, de a Mészáros Lőrinchez került megyei lapoknál az átlagosnál is nagyobb a példányszámesés.
És ezzel a TV2 jár igazán jól.
A Simicska-birodalom viszont ebben a formájában eddig tartott. Mi lesz a médiapiaccal az újabb kétharmad után? Vázoljuk az aktuálisan kideríthető információkat és az újabb lehetséges sajtóellenes hadjárat forgatókönyveit.
Hatósági döntésekkel és állami finanszírozással olyan médiatér épül, amelyre se szükség, se kereslet nincs.
Akkor lehetne egy kalap alá venni a sajtót és a propagandát, ha a médiahatóság pártatlanul működne.
A harminc legnagyobb magyar médiacég összesen több mint 200 milliárd forint árbevételt produkált.
Az állami cég hatalmas összegért reklámozta magát a kormányközeli sajtó felületén.
A Hír TV műsorvezetője borzasztónak tartja, hogy propagandagépezetekkel van tele a piac.
A szakma szerint ha a szektor esetleg termelt volna nyereséget, az így el is tűnik, miközben a Google és a Facebook nem adózik nálunk.
Szauer Péter elég sötéten látja a média helyzetét, szerinte a hírbizniszben csak akkor lehet hasznot elérni, ha a lapok kooperálnak a pénzosztókkal.
Nem akarják, hogy kiderüljön, milyen jelentős közpénzmilliárdok vándorolnak a kormánypárti tévéhez.
Tíz kábeltévénél jobb a 13, mondja a TV2, és betette a lábát a Story TV-be is.
Interaktív idővonalon szedtük össze Simicska bukását Habony és Vajna felemelkedéséig.
Michael McNutt, a Class FM tulajdonosa még mindig bízik abban, hogy jövőre is lesz országos, analóg frekvenciája, bár szerinte a digitális rádiózás a jövő. Interjú.
Túri Árpád júniusig dolgozott a hétvégén elnémított rádiónál, hétfő óta ő a Népszabadságot megszüntető cég értékesítési és marketingigazgatója.
Mészáros Lőrinc köreihez került a vidéki napilapok kétharmada, és terjed, hogy a bevásárlás még nem állt meg. De mit érnek manapság a nyomtatott lapok? Miért olyan fontos megszerezni őket? Infogramon mutatjuk a helyzetet.
Megduplázta eladott példányszámát a Népszava, és az előfizetők száma is növekedett az elmúlt egy hónapban.
Sőt, Simicskáé vagy Mészáros Lőrincé sem. Mármint ma délután még így tudjuk.
A gazdasági portál a CEMP-től a mostani vezetőinek kezébe került.
A Demokrata főszerkesztője szerint Habony Árpád meggyógyította a nemzet lelkiségét. Parádés interjú a Médiapiacon.
Már hónapok óta folytak a találgatások a lap jövőjéről. Volt olyan hír is, hogy Mészáros Lőrinc vetett szemet a kiadóra.
Ősztől nyomtatott formában is megjelenik az eddig online működő Ripost, a kormány már készíti is a hirdetésit.
12 milliárdos kölcsönt kaphat a Centrál médiacsoport az Unicredittől, cégfinanszírozásra és felvásárlásra akarják költeni.
A céges beszámolók alapján megnéztük, hogyan teljesít a nagy változásokon átesett magyar sajtó. A piacról keveseknek sikerülne életben maradni, rohamosan nő az állami befolyás.
A portál kiadója százmilliókat kapott MNB-s alapítványoktól, a főszerkesztő és a szerkesztőségi állásfoglalás is megvédi a dolgot.
A nyugdíjas korosztály húzza fel leginkább az átlagot.
A Geomédia a Vasárnapi Hírekkel vonná össze a napilapot, a szerkesztőség tagjai ezt nagyon nem szeretnék.
Ő áll a titokzatos Brit Media Befektetési KFt. mögött. Több hazai médiaterméket is támogatott, nem lenne nagy meglepetés, ha ő lenne a befutó.
Állítólag már 99,9 százalékos részesedése van a cégben.
A 18 év alattiak kevesebbet, az 50 felettiek többet ültek a tévé előtt 2014-ben, mint egy évvel előtte.
Júliustól a digitális szolgáltatóknál az első hat programhelyen közszolgálati tévék láthatók majd, ha tetszik, ha nem. A biturbósított propagandagépezet a szolgáltatóknak félmilliárd forintos költségtöbbletet, az előfizetőknek magasabb havidíjakat jelenthet.