Videós ügyfélszolgálatot indított a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató
Az átírás és módosítás mellett kedvezményeket is intézhetünk, online fizetési lehetőséggel.
Az átírás és módosítás mellett kedvezményeket is intézhetünk, online fizetési lehetőséggel.
Azt is elárulta, hogy mi a szigorúan tilos.
Novák Katalin ellen tiltakoznak.
A jövőben a díjat a megtett táv és a jármű kategóriája alapján számolják majd ki, és a rendszám alapján fizettetik meg.
Lázár János a minap árulta el, hogy mennyibe fog kerülni.
Ismertették az utazási kedvezmények felhasználását.
Meggyűlik a baja az ügyvédekkel.
Kedd éjfélkor lejárt a határidő.
Komoly bírságot kapnak azok, akik érvényes matrica nélkül hajtanak fel egy fizetős útszakaszra.
Csütörtöktől már csak a 2022/2023-as tanév érvényesítő matricájával lehet utazni.
Kiderült, meddig lesznek érvényesek az utazási kedvezmények.
Közleményben figyelmeztetnek a fontos dátumra.
Itt a hiánypótló M3 kombi, amellyel nagyon gyorsan cuccolhat a család.
Sokan élnek a türelmi idő lehetőségével.
Sokan az utolsó pillanatra hagyják a megújítást.
Emelkedtek a 2022-es évre érvényes e-matrica-árak.
A rendőrök jó fejek voltak, állítja.
Az emelés mértéke súrolhatja az öt százalékot.
Van, ahol ingyenes az úthasználat, de van, ahol éves matricát kell váltani.
Az idei megyei pályamatricákból több mint 82 ezer fogyott. Az online értékesítés aránya 33 százalékról 40 százalékra nőtt, vélhetően a járvány miatt.
Január 1-jétől bővült a díjfizetős úthálózat a személyautók, autóbuszok és 3,5 tonna alatti teherautók számára.
Korlátok az engedélyek kiadásánál.
Az ÁSZ elnöke ezért is kérte Kövér Lászlótól az ellenzéki képviselők viselkedésének vizsgálatát.
75 millió matricát adtak el összesen. Idén rekordbevételt vár az útdíjszolgáltató.
Szerintük ez egy bevándorlástámogató szervezet.
Sikerült levideózni, kik távolítják el a hirdetéseket. Annyi van a hátukra írva: műszaki ügyelet. De nem tudni, kihez tartoznak.
Ha kap egy képet vagy videót, és válaszolna rá, az app automatikusan stickert készít belőle.
Megtörtént az elképzelhetetlen: a Fidelitas aktivistái nem mehetnek be többé a Nemzet Templomába.
Elég pontosan érzékeli a teret, és a felületek fölött lebegteti a rajzolt objektumokat.
5,8 milliárd forintot fizettek be 2016-ban pótdíjként.
Az eddigi beléptetőkapuk helyett.
Megyei matricából például csaknem 50 százalékkal többet vettek január eleje és február eleje között.
Szerdától már csak a 2017-es e-matricákat lehet használni. Sok útdíjat fizetett tavaly a magyar.
Egészen más a csevegés, ha a matricákat teljesen személyre szabjuk, és mi jelenünk meg a képeken.
Egyre többet fizetünk úthasználatért: átlépte a bevétel a kétszázmilliárdos álomhatárt
Karbantartás miatt éjjel egy és három között nem üzemelnek a netes rendszerek. Az SMS se játszik.
Az ellen tiltakoznak, hogy biztonságos tereket jelölt meg egy melegeket segítő egyesület Szegeden.
Mennyibe került az utóbbi öt évben az, hogy utakat fejlesztettünk? És mennyi pénz vándorolt az utakat használóktól az államhoz?
Bevezetnék az autópálya-matricákat, és eltüntetnék az óriási dugókat okozó fizetőkapukat.
A rendszer változatlan, de lejár az érvényesség, ne felejtsen el új matricát venni jövő hétig.
Wittinghoff szerint a minisztérium elismerte a hibát, és kirakta a táblákat. Igaz, túl kicsiket.
Sőt, a nyomozás szerint még a telefonpénzt is elsikkasztotta a tököli szakközépiskolában.
Összesen 890 ezret értékesítettek.
15 százalékkal nőtt a forgalom az elkerülő utakon.
Az államtitkár úgy érzékeli, hogy az útdíjrendszer meghozta az autósok kedvét az úthasználathoz.
Az új, megyei matricákat veszi a nép, összejöhet az elvárt 35 milliárdos bevétel.
A Blikk értesülése szerint azt is meg fogják szüntetni, hogy a Duna-hídra két matrica kelljen.
Tavaly az év első hónapjában 165 ezer éves országos matricát értékesítettek.
A Vas Népében ellenzéki riogatásnak nevezte azt, ami a kormany.hu-n is megjelent. Ki nem mond igazat?
Teljes a homály, pedig pár nap múlva indulna a rendszer.
A Stickered nevű alkalmazással cuki figurákat tehetünk az arcunkra. De mi tudunk jobbat is.