Leváltja vezérigazgatóját a Nike
Korábbi vezetőjét nevezte ki újra a cipőgyártó vállalat.
Korábbi vezetőjét nevezte ki újra a cipőgyártó vállalat.
Garasoskodtak, és elszalasztották Stephen Curryt.
Ha igaz a hír, egészen új kinézetet kell megszoknunk Szoboszlai Dominiknál.
Piros, lila és kék színűre változtatta a piros-fehér jelképet.
A szurkolók is értetlenül állnak a helyzet előtt.
Csaknem húszéves történet ért véget.
Egy koncepciót nehéz levédetni.
Több száz állásuk szűnik meg.
Más, mint Budapesten – írta a tárcavezető.
Nemrég még tagadta a pletykákat a golflegenda.
Korábban már az Adidasszal és a Pumával is pereskedtek.
Kanadában a vállalatok etikus működését felügyelő ügynökség azzal vádolja a Nike-t, hogy alvállalkozóik ujgur kényszermunkásokkal dolgoztathattak.
Ujgur rabszolgákat alkalmazhattak a kínai ellátási láncukban.
Csak az érdekelte őket, mi kerülhet ennyibe azon a cipőn.
Korábban iPhone-t és laptopot is látni véltek különböző alkotásokon.
Mindig, mindenhol, mindenkor, mindenki sportcipőt hord.
Percunami, belső viszály és ízlésgörbület. Harry Styles, Journey és Justin Bieber.
Nincs túl jó éve a részvény- és kötvénypiacoknak.
AR-szűrővel lehet csak kipróbálni a surranókat, ezért felmerül a kérdés: kinek is készülnek?
A sportolónak négy év után ismét van hazája, korábban ugyanis száműzték Törökországból.
Ez volt az első pár Nike-lábbeli, amelyet kifejezetten az NBA-sztárnak terveztek.
Larry Miller felel ma Michael Jordan brandjéért is, 1965-ben viszont megölt egy embert és börtönben ült.
Az óceánok különös műanyagainak még különösebb sorsa.
Egy úgynevezett emlékcipőn megy a vita.
A történet középpontjában egy New York-i szállodai szoba.
Lil Nas X eredetileg haláláig titkolni akarta, de meggondolta magát.
Bezár a bazár: viszlát, H&M, viszlát, Nike!
Az amerikai cég kínai reklámarca azonnal szerződést bontott.
Technológiai robbanás vagy csak a doppingellenőrzések szünetelése áll a csúcsdömping hátterében?
„Igazi bajnokok lehetünk az éghajlatváltozással szembeni harcban.”
A férfit Ózdon buktatták le.
A szponzorok nyomására búcsút mondhat az NFL a washingtoni rézbőrűeknek.
A Redskins pályájának névadója és a mezszállító is bekeményített Washington után.
A kosaras mindenáron az Adidasszal akart szerződni, de ott nem akartak saját modellt készíteni neki.
A Nemzetközi Atlétikai Szövetség szerint szabályos a rugóként működő Vaporfly cipő, a tokiói olimpián is lehet benne futni, Kipchoge speciális modelljében viszont nem. Az új szabály az újításoknak sem tesz keresztbe.
Pusztán üzleti okai lehetnek, nem kegyeletiek.
Az angol klub öt év és egy bírósági döntés után cseréli le jelenlegi partnerét, a New Balance-ot.
Sporttudósok is betiltatnák azt a Nike cipőmodellt, amiben Kipchoge áttörte az álomhatárt. Tényleg olyan előnyt ad a bizarr megjelenésű cipő, ami már nem fair? Ma már szinte minden elitfutó ezt választja.
Az amerikai kosarasok gyakran beleállnak megosztó politikai kérdésekbe és bírálják Trumpot – de ha Kína cenzúrázza őket, véget ér a bátorság. Az NBA-botrány ráébresztette Amerikát, hogy az Apple-től a Nike-ig egy sor világcégnek diktál a kínai pénz.
Salazar eltiltása után két héttel vége az afrikai futók dominanciáját megtörni hivatott projektnek.
200 másik cipőmárkával és áruházlánccal együtt azt kérik, ne emelje meg az elnök a Kínában gyártott cipőkre kivetett vámot.
Anthony Davis kénytelen lesz 3-asban játszani, nem kapja meg LeBron James 23-asát.
A függetlenség napjának tiszteletére piacra dobott cipő elképesztő botrányt kavart.
Az elmúlt hetekben több amerikai sztáratléta szólt be a Nike-nak, mert az megvonja a támogatást tőlük, ha gyereket vállalnak. A pénzügyi nyomás miatt túl gyorsan tértek vissza, lelki sebeket ejtve magukon is.
Egy szoftverhiba miatt az appal nem lehet bekötni a cipőt. És mivel fűző nincs rajtuk, máshogy se.
A cég szerint az csak az Air Max logója.
A Nike Adapt észleli a láb formáját, magától igazít a fűző feszességén, és telefonról irányítható.
De Trump-támogatók kezdték. A Trumpot istenítő konteósok viszont valamiért a Nike-t támogatták.
A férfias megjelenése miatt támadott Caster Semenya is reklámarc lett.
Hiába Trump, hiába a bojkott, a cég jól járt.
A Nike évtizedek óta adja el fiatalok generációinak a lázadást. A hangzatos mottó ellenére a cég nem áldoz fel semmit, Colin Kaepernick reklámarccá választása egy előre lematekozott marketingstratégia része.
A Nike olyan reklámmal tarolja a világot, ami miatt felgyújtják a cipőit, és ami miatt Trump is őrjöng. Tudták, bevállalták, és helyesen tették.
A rasszizmusellenes tüntetéseket indító irányító két éve nincs az NFL-ben, a Nike most előkapta egy kampányhoz, tombol is miatta a fél ország.