Ausztria végleg leállította az orosz gázimportot
Az OMV a Gazprommal kötött több évtizedes szerződését mondta fel.
Az OMV a Gazprommal kötött több évtizedes szerződését mondta fel.
Az orosz gáz azonban nem tűnik el azonnal Közép-Kelet-Európából.
A fejlesztés 2025 végéig zárul le.
Üzent az osztrák kancellárnak is.
Méghozzá egy tranzakció keretében.
A legmodernebb készülékeket alkalmazzák.
A Mol-csoport pénteken lezárta az OMV Slovenija tervezett felvásárlását.
Évtizedek óta nem volt példa ekkora leletre.
Eddig ez nem volt biztos.
A tárolókban elhelyezhető vaj, zsír, margarin, romlott étolaj és sütőzsír is.
Szűkszavúan reagáltak az Indexnek.
Minden, amit a magyarországi üzemanyaghelyzetről érdemes tudni.
Minden, amit tudni kell a benzinárstop kivezetéséről.
Logisztikai kihívásról beszél a vállalat.
Egy kis feledékenység súlyos összegbe kerülhet a kutaknál, vagy van alternatív megoldás?
Rendkívüli esemény nélkül zajlottak le a schwechati üzemben folyó munkálatok.
A korábban felszabadított stratégiai készleteket 2022. december 31-ig kell mostantól visszapótolni.
Ma este vagy holnap lesz. Mindenki legyen türelmes – áll a töltőpisztolyoknál elhelyezett táblákon.
Felosztották a földgáztartalékokat.
A schwechati üzem június elején állt le, akkor azt mondták, egy-két hónap után újra teljes kapacitással működhet.
Elindult a láncreakció.
A Mol után az osztrák vállalat is lépett.
Előfordulhat, hogy egyes kutakon nem tudunk benzint vásárolni, vagy nem tudunk teletankolni.
Leállások és egy tűz miatt kevesebb kőolajat tudnak feldolgozni.
Nem eszik olyan forrón a kását.
Üzemanyagválság lehet akár már a hétvégén is, a Mol nem tudja pótolni a kieső dízelimportot.
Az olajembargó bevezetése után az olajár tovább emelkedett, ennek hatására pedig az olajipari részvények is kitettek magukért.
Hamarosan arról is döntenek, mikor veheti kezdetét a kitermelés.
Az OMV máshonnan pótolja az orosz kőolajat.
A magyar versenyző úgy érzi magát, mint pályafutása legelején.
Az olajipari szektortársak közül sem emelkedik ki a Mol mai napi teljesítménye.
Még idén kell egy parlamenti döntés, hogy jövőre már a kitermelés kezdetéről dönthessen a beruházó.
Két osztrák cég kötötte meg.
Főként olyan helyeken, ahol az egységeket saját gyártású üzemanyaggal tudja ellátni.
Készülnek azokra az időkre, amikor jóval kevesebb hagyományos üzemanyagra lesz szükség.
Kipróbálná magát a raliban is, a dél-koreaiaknak pedig pont van ralikocsijuk. Erős szponzorral izmosodott a 2018-as szezonra.
Legalábbis a régióban hozzánk jutottak el utoljára a gyorstöltői.
Hangfelvétel készült a cég több benzinkútján az ügyfelekről és a dolgozókról.
A szupermarketek parkolóiban épít ki öntöltő diszkontkutakat az áruházlánc.
A használt autókkal üzletelő külföldiek büntetlenül kihasználják a helyzetet, miközben a benzinkút vendégei nem tudnak parkolni.
Egyelőre nem tudják, pontosan mit is tankolhattak, de az OMV állja a szerelési költségeket is.
Balogh Tibor 17 éve van a cégnél és a Magyar Ásványolaj Szövetség alelnöki posztját is betölti.
Ellentétes az energiaunióval, geopolitikai érdekeket szolgál és csak növeli a kiszolgáltatottságot, mondták többen.
Erős János milliárdokat mozgatott egy panamai céggel, az OMV-Mol üzlet kapcsán is gyanúba keveredett.
Akár 100 milliárd köbméter földgáz is lehet a Fekete-tenger alatt, amit februártól megpróbálnak kiszedni onnan.
A kereskedelmi lánc ki akarta cselezni a kormányt, úgy néz ki, sikertelenül.