Különleges szerepben tűnik fel Keszthelyi Vivien a Hungaroringen
A magyar sportoló is tiszteletét teszi Mogyoródon.
A magyar sportoló is tiszteletét teszi Mogyoródon.
A vállalat 28 millió dolláros ajánlatot tett.
Lágyabb, de keményebbre fújt gumikkal készülnek a második silverstone-i F1-futamra.
Lewis Hamilton három keréken, defekt után nyerte meg a Brit Nagydíjat, de nem csak neki volt grumiproblémája a futamon. A Forma–1 mezőnye ugyanúgy Silverstone-ban folytatja majd vasárnap, ami újabb problémákat vetít előre, az F1 szégyenfoltjaként is ismert indianapolisi fiaskótól viszont nem kell tartani. De mi okozta Hamilton, Bottas és Sainz látványos defektjét?
Így 2020-ban is a mostani típussal versenyeznek.
Hamilton a 8., Bottas a 17., a két Red Bull és Vettel diktálták a tempót Austinban.
A Renault villantott a 18 colos felnik első éles tesztjén.
2021-ben nagyobb kerékméretre vált a Forma-1.
Buemi Silverstone-ban a Pirellinek dolgozott. Megúszta.
Nem lesz változás az F1-ben, maradnak az idei gumik.
Szezon közben változtatnának a szabályokon, visszaállnának a tavalyi gumikra. Szavazás lesz.
Elégedetlenek az idei fejlesztéssel, követelik vissza a tavalyi Pirelliket.
Helyzeti előnyhöz juttatják őket, mert akkora a hátrányuk, hogy mindegy nekik.
Az eddigi gumigyártóval jön majd a 18 colos felnik korszaka.
Kezd elegük lenni a kopásból és spórolásból, a pilóta-szakszervezet közbelépne.
A Michelin kiszállt a versenyből, Dél-Koreából jön az új kihívó.
Kevesebb keverék is lesz, egyszerűsödik minden.
2021-ben 18 colos kerekekre váltanának.
Új szoftver válogatja a gumikeverékeket.
Két új keverék, jó nevekkel. Lehet magolni.
Nem véletlen volt a rózsaszín gumi Austinban.
Nem is sikerült újabb incidens nélkül Interlagosban.
A Pirelli kiadta, mennyivel nőtt a kanyarsebesség.
A Forma-1 nélkülözhetetlen szereplője mossa kezeit.
A Pirellinek tesztelt a csapat saját pályáján.
A Pirelli elismerte, hiába tesztelnek, nem sokat ér.
Századnyi különbségek az élen, utána tizednyi.
Kerékpornót tartott a Pirelli Abu-Dzabiban.
Ismét brutális lesz az F1. Újra a 80-as években.
Sebastian Vettel a széles autóval tesztel.
Jövőre visszatérnek a 80-as évek a Forma-1-ben.
Az 1. szabadedzést kétszer le is kellett állítani.
Ezzel verte a Mercedes a Ferrarit, és szerzett pontokat első futamán a Haas. Majdnem akkora taktikázás volt újra a Forma-1-ben, mint a tankolás idején.
A Pirelli közölte, ki milyen garnitúrákat kért az első futamra.
Van, amiben Alonso a legkiválóbb, és Vettel is lett a Pirelli legjobbja. A Forma-1 viszont visszaesett.
Hogy március 20-án ki mit akar használni. Bahreinnel várhatnak karácsonyig.
Ami egyszerű volt és követhető, jövőre bonyolódik.
Nem is akármilyet, majdnem mindenki ott volt.
A törmelék az F1-gumi legnagyobb ellensége.
Bebizonyosodhat a sejtés, miért estek vissza egy futamra.
A gyors pályák szétszedik a Pirelli-gumikat?
Megvan, mitől mehetett szét Vettelék gumija.
Vettel szólt, a gumigyár visszaszólt, durvul a helyzet.
A 2016-os szezon végén lejár a Forma-1 szerződése a jelenlegi gumiszállító Pirellivel, de a háttérben már most óriási a harc köztük és a Michelin között. Az FIA tőlük várja, hogy az F1 visszanyerje a rég elvesztett izgalmát, a feladat tehát nem kicsi, de az oda vezető elképzelés teljesen különbözik. A legjobb megoldással pedig nem is foglalkoznak.
Tényleg szörnyen néz ki a 18''-as felni? Kiakadt a Michelin ötletein.
De csak akkor, ha ők szabhatják a feltételeket.
A brazil pálya friss aszfaltja sok olajat engedett ki magából, ez nagyon veszélyes lehet, ha odaér az eső.