Jelentősen drágultak az ingatlanok a fővárosi agglomerációban
Van, ahol megduplázódott a lakosságszám, és ez hatott az árakra.
Van, ahol megduplázódott a lakosságszám, és ez hatott az árakra.
Ezeken a településeken a legszigorúbb a szabály, kerti munkákat sem szabad végezni.
Most nagyon kedvezőek a körülmények, ám hamarosan újra megemelkedhetnek az ingatlanárak.
Nem mindenkinek jött be a Budapesthez közeli élet.
Már keresik a probléma okát.
Zuglóban 100 millió forint alatt ne is álmodjon róla!
Mindenkinek így a jobb.
Hogyan hat az autófüggőség a külvárosokra és az ott élő, de autózni nem képes fiatalokra?
Ajánlatot tesz, újraszervez, segítene, megoldás viszont nincs.
Mutatjuk a lehetőségeket.
Minden nap mást hallani, de mi is a probléma?
A Budapest-bérlet megszűnésének híre nagy port kavart az utasok körében, jelentős pluszkiadást és közlekedési fennakadásokat okozhat ez a jövőben.
A főpolgármester szerint nincs semmilyen észérv a megszüntetésre.
A főpolgármester szerint a középkorba vetné vissza a kormány a főváros közlekedését.
Három népszerű agglomerációs település is váratlan akadály előtt áll az adventi hajrában.
Karácsony Gergely főpolgármesterrel beszélgetünk többek között a zöld rendszámokról, útfelújításokról, az agglomerációról, valamint metrókról.
Lantos Csaba kezdeményezte a jogszabályok felülvizsgálását.
Az államtitkár videóban üzent a főpolgármesternek.
Betelt a pohár, levelet írtak.
Vannak, akik minden reggel ott ülnek az autójukban, és anyáznak a tömeg miatt. Pedig nem lenne nekik muszáj.
1150 milliárd forint marad továbbra is felfüggesztve.
Évtizedek óta terebélyesedik az érdi lufi.
Csillapodni látszik a lakáspiac megtorpanása, legalábbis ami az árakat illeti.
A főváros a kormányra, a kormány a fővárosra mutogat.
Lényegében nincs olyan járás a főváros környékén, amelyben az odavándorlás ne növekedett volna.
Olcsó víznek alacsony a nyomása – bajban az agglomeráció.
Érd megtelt, július 15-e után nem lesz több építkezés.
Óriási kihívásokkal jár az intenzív lakosságszám-növekedés.
A szakértő szerint nem érdemes sokáig várni a vásárlással.
Bár még nincs igazi kánikula, van ahol már akadozik a ivóvízellátás.
A vevők már nem az alapterületre, hanem az árra érzékenyek.
A 372 négyzetméteres veresegyházi luxusingatlan nem mindenki tetszését nyerte el. Ön mit gondol?
Kiderült, hogy hol érdemes lakást vásárolni.
Meglepő változás történt Budapest és agglomerációjának ingatlanpiacán.
Égető kérdéssé vált a lakosságnövekedési problémák kezelése.
A politikus szerint a baloldal lenézi a magyar munkásokat.
Egekbe szöktek az árak, csökkent a kereslet.
Bővült az országos közlekedésszervező hatásköre.
Van, hogy csak szivárgást okoz, de akár alámoshatja az aszfaltot is.
Gyorsabb lesz a bejutás a fővárosba.
A polgármesterek attól tartanak, hogy jelentősen megnőne a kerületeikre zúduló autós forgalom.
Egyre többen hagyják ott a magyar fővárost és az ország megyeszékhelyeit adó nagyobb városokat.
Főleg a hormonszármazékok és a gyulladáscsökkentők jelenthetnek környezeti kockázatot.
Az agglomerációs települések lélekszáma a pandémia miatt ismét gyorsuló növekedésnek indult.
Érden ülésezett a Magyar Önkormányzatok Szövetsége.
Más megoldást keresne a főváros feldarabolása helyett.
A járvány fordulópontot hozott az ingatlanpiacon.
A főpolgármester szerint Nobel-békedíjra kandidálja magát, aki ellenzékiként indul a kormányfői tisztségért.
A Budapesti Fejlesztési Központ vezetője összegezte a tervezett legfontosabb hosszútávú budapesti fejlesztéseket.
Balogh Samu a KSH adataira hivatkozva állítja, az elmúlt évtizedek fejlesztései nem tették vonzóvá a fővárost.
A fővárosban ezzel szemben 26 ezerrel élnek kevesebben.
Jövőre ígérik a stratégiát, a MÁV és a Volánbusz is segít.
A vonalon az eddigiekhez képest háromszorosára nőhet az utasszám.
A járvány érdekes folyamatot indított el a vándorlásban.
Másfélmilliárdos vasútfejlesztési tervet írt alá Vitézy Dávid.
A vasúti vonalak fejlesztésével átjárhatóbb lesz Budapest.
Húsz év alatt 2000 milliárd forintos, javarészt uniós forrásból valósulna meg a budapesti agglomerációs vasúti stratégia.
Konkrét célja között szerepel, hogy minden elővárosi állomásról óránként legalább négy vonat induljon Budapestre.
A kelet-pesti agglomerációból érkezőket a rendőrség terelőutakon engedi Budapest felé.
Az új híd és a kapcsolódó úthálózat összességében csökkenti a budapesti autóforgalmat.