A Közgép építhet hulladékválogatót Miskolcon
Évi 15 ezer tonna hulladékot fognak szétválogatni.
Évi 15 ezer tonna hulladékot fognak szétválogatni.
A G-nap után kikerült a pikszisből a cég, de egy tulajdonoscserével idén újra nagyot szakíthat.
Az egykori Simicska-cég jövője bizonytalan volt az eladása óta, azonban most ismét nyeregben van.
3 munkanap alatt lezavarta a GVH az ehhez szükséges versenyjogi vizsgálatot.
Már csak 1 milliárdos árbevételt ért el, közben rohamtempóban szedik ki belőle a pénzt.
Kívánom az új tulajdonosoknak, hogy olyan sikeresek legyenek, mint mi voltunk!
A Duna Aszfalt tulajdonosa a vásárló.
Vida Ildikó lemondott a cégek vezetéséről.
Nyerges Zsolt színre lépése alapján az sejthető, hogy vége az Orbán-Simicska háborúnak. Simicska egykori jobbkeze a G-nap óta is folyamatosan jóban volt Orbán Viktor miniszterelnökkel és annak családjával.
Kevesebb közpénzt kapott a régi Mészáros Lőrinc, de így is csurogtak felé állami milliárdok.
Hosszú huzavona után kiderült, jogtalanul járt el a BKK a Közgéppel szemben a G-nap után. Bírságot viszont így sem kell fizetnie.
A NER egykori mintacége a 2016-os beszámolója alapján csak árnyéka önmagának, de Simicska reklámcégei még tartják magukat.
Az állam nem tilthat ki megalapozatlanul cégeket a közbeszerzésekből.
Az olasz Itinerával közösen pályázó cég 25 milliárddal ígért a konkurencia alá, ez lett a veszte.
Kamudoktorok kamupályázatai, milliárdos üzletek és váratlan személycserék a heti gazdasági összefoglalóban. És eladták a Szigetet, külföldre tekintenek Gerendaiék.
Tényleg összeveszett-e Simicskával, és hogy maradt mégis kapcsolatban a céggel? A távozó Közgép-elnök csak az Indexnek nyilatkozott.
A NAV botrányosan távozott vezetője Nyerges Zsoltot váltja Simicska Lajos cégében.
Szombathely is csatlakozott az autópályákhoz az M85-86-os szakaszával. A kedden megnyitott 33 kilométeres szakaszt a Közgép is építette, talán nem véletlenül, hogy a kormány látványosan távol maradt az átadástól.
700 milliárdot tarthat vissza az unió a Közgép által feldobott eset miatt.
Simicska egy olasz céggel szövetkezve 25 milliárddal aláígért a konkurenciának.
Nagy bírság lehet belőle, hogy Simicska Lajos cége egy ideig nem indulhatott közbeszerzéseken.
Úgy volt, hogy 3 évig nem indulhat a cég, de perre ment és nyert Simicska.
Nagyon megy a felcsúti polgármester építőipari cégének, az egész szektort leiskolázta. De azért az osztrákok is kilapátoltak 20 milliárdot az országból. Építőipari körkép.
Brüsszel szerint nem lehet csak úgy kizárogatni cégeket évekre a közbeszerzésekből megalapozatlanul, vagy ha igen, fizetni kell érte.
Adózás után 9,6 milliárd forint maradt a kasszában. Simicska ki is vett osztalékként 5 milliárdot.
Korábban a Közgépnek adtak igazat, most viszont nem: 3 évig ki vannak zárva a közbeszerzésekből.
Simicska cége szerint nem annak kellett volna megnyernie egy közbeszerzést, aki megnyerte, de a Kúria szerint semmiben nem volt igaza.
Nem csalt a két Szása hajóval Simicska cége.
Óriási építőipari cégcsoport jöhet létre.
A közbeszerzések egykori királyának 6 milliárdos üzlete és hároméves eltiltása függ a Szása II. úszó platform fedélzetének méretétől.
Az építkezés már az év végén folytatódhat, most már a Közgép nélkül.
A z önkormányzat szerint pocsék munkát végzett a Közgép, de át kell venniük az egészet az uniós pénzért.
350 dolgozójától válik meg Simicska cége.
A cég szerint az, hogy baj lenne az EU-s projektjeivel, újságírói csúsztatás.
Szabálytalanságokat találtak a Közgép EU-s fejlesztéseinél, úgyhogy Brüsszel visszakérheti az erre kifizetett milliárdokat.
A Közgép volt igazgatójának cégét kizárták a közbeszerzésekből, pedig jól ment a szekér.
Ki az az Orbán Viktor? – kérdezte a Közgép tulajdonosa az Indextől.
A munkaügyi bíróság szerint súlyos károkat okozna, ha nem pályázhatnának a per befejezéséig.
Októberben már tárgyalják is, hogy jogosan zárták-e ki a céget minden közbeszerzésből.
A bíróságon szerezné vissza a jogát, hogy megint indulhasson közbeszerzéseken.
A többi jelentkező meg a hiánypótláson bukott el.
A vád szerint adatot hamisított Simicska cége. Pereskedés és parkolópálya jön.
A BKK szerint az volt a baj, hogy a Simicska-cég kirívóan alacsony ajánlatot adott egy felüljáró felújítására.
Döntött a kormány: valószínűleg más nyomvonalon gyorsforgalmi út lesz helyette. Valaki meg majd befejezi az új Tisza-hidat.
Bár félmilliárddal alá kellett ígérnie becsült költségnek, hogy utat építhessen Nagykanizsa körül.
Simicska cége túl olcsón épített volna, a BKK a jóval drágább ajánlatot választotta. A válaszaikat a bullshit-fordítógépen is át kellett futtatnunk.
A Közgép rekordot döntött, de jön fel a kihívója is, és Mészáros Lőrinc is jó sok pénzt keresett tavaly.
Nem egész 10 milliós közbeszerzést nyertek csak, február óta az elsőt.
Megvárták, amíg a cégek megcsinálják a munka harmadát, aztán megbízták Seszták Miklóst, vegye vissza a pénzt.
A Közgép szélárnyékában viharos sebességgel növekedett az építőiparban egy magyar cég, amelynek tulajdonosai már a leggazdagabb magyarok között vannak. A Duna Aszfalt sikersztorijában fontos szerepet játszott Tiszakécske, Kecskemét, Felcsút és Hódmezővásárhely környéke, valamint a jó kapcsolat több fideszes politikussal.
A háborús idők ellenére Simicska Lajos cége tavaly jelentősen növelte a bevételeit.
Túlzás vagy belefér a kilométerenkénti 4 milliárd forint? Lázár János összevissza beszél.
Az EB biztos nem mondta, hogy kartelleztek az autópálya-építők, pedig a kormány ezt állította.
A tartozás összegét nem, csak a tényt közli a NAV honlapja.
Az unióban kiakadtak a 4 milliárdos kilométerenkénti költségen. A kormány fizethet vagy új pályázatot írhat ki.
Bodrogkeresztúron az előzőleg becsült ár felett nyertek, de Nagykanizsán is kaptak egy melót.
Ők lehetnek a befutók, durván aláígértek a kétmilliárdosra becsült árnak.
A miniszter szerint jó lenne, ha több magyar cég tudna közbeszerzést nyerni.
Nézzen meg néhány grafikont abból az időből, amikor Simicskának még nem volt oka panaszra.
A NIF Zrt. cáfolja a Mávinformot.