Meghan Markle versenyezne egy hollywoodi szupersztárral, de egy vagina-illatgyertya miatt veszíthet
A hercegné luxuscikkek széles skáláját tervezi árulni.
A hercegné luxuscikkek széles skáláját tervezi árulni.
Több száz terméket foglaltak le, és jogi lépéseket is kilátásba helyeztek.
Az ugyanis mást jelent, mint a felfelé álló ormány. De miért kék színűek?
A kék kékebb lett, az f pedig f-ebb.
A 2022-es játék volt az utolsó, amely a FIFA nevet viseli.
A modern, új logót a fogyasztók kollektív tudata inspirálta.
Május elsejétől vezetik be az újításokat.
A cég 60 év után változtatott, robbantani szeretnének a piacon.
Meghallgatásuk várhatóan jövő héten ér véget.
Senki se nyissa meg a linket.
Baj van a csíkokkal.
Többen máris kritizálják.
Ennek ellenére mindkét fél bizakodó az eredményt illetően.
Az ügyvéd szerint így akartak hasznot húzni a vállalat jó híréből.
A szervezés kitűnően halad, alig várják már a világsztárok érkezését.
A csatorna nemcsak a zenére, a vizualitásra is komoly hatást gyakorolt.
Karszalagos a mulatság, azon látható.
Erősen hasonlít.
Mind változott már, és érdekes trendeket is megfigyelhetünk.
A technológiai óriásvállalat közösségi oldalán látható az az animációs film, amely a levelezőrendszer emblémájának átalakulását mutatja.
Fiatalosabb imidzsre váltott az Intel, miközben bemutatta a laptopcsipek frissített sorozatát.
A legendás grafikus 91 éves volt.
Az 1975-től 1992-ig használt futurisztikus NASA-logó jelképezi az űrkutatásba vetett optimista hitet. És most újra itt van.
Ugyanazt a rajzot adta el mindenhol, betegre kereste magát az egyetemi amerikaifutball-csapatokon.
Kósa Lajos, Wintermantel Zsolt és Bús Balázs sem érti, miért állítja bárki is, hogy néhány fideszes jelölt látványosan fideszmentesített arculattal kampányolna. Különben is, az ellenzék fél a vöröstől, mint ördög a tömjénfüsttől!
Az összetett emblémát kedden mutatták be.
A cég szerint az csak az Air Max logója.
Mi köze egymáshoz a két emblémának?
Igaz, kompenzációként egymillió dollárnyi Nike-részvényt és egy gyémántgyűrűt is adtak neki.
A marketing-igazgató értelmezte az emblémát.
23 év után lecserélték.
12 év után jön változás, és új funkciókat is bejelentettek mellé.
A grafikus szerint nincs szó plágiumról az Európa Kulturális Fővárosa-pályázathoz készített logónál.
Hollywood is hozzájárulhatott ahhoz, hogy Steve Jobs megfordítsa a logót.
A felfelé mutató hüvelykujj lenyomta a céglogót. Thumbs up a hatszázalékos lájknövekedésnek!
Az egykor menő amerikai ruhaóriás az utóbbi időben rémes eredményeket produkál. Az internetes vásárlásra fognák az egészet, de inkább úgy fest, nem sikerült felzárkózniuk a divatipar meghatározó trendjeihez.
1999 óta nem történt ekkora változás.