Olyan robbanás előtt állnak a webáruházak, hogy azt a vevők is megérzik
Jobb árak és személyre szabott akciók is elérhetők.
Jobb árak és személyre szabott akciók is elérhetők.
Üzentek a kínai óriáscégnek.
Megszólalt a Shein szóvivője is.
Korábban már megígérte a kabinet, hogy változtatások lesznek.
Több funkcióval bővült a WebKincstár és MobilKincstár alkalmazás.
A kínai vállalatok szenvedhetik meg a lépést.
Már 750 ezren kerestek terméket az új platformon.
Segíti a hazai e-kereskedelmi piac fejlődését a szaporodó nemzetközi versenytársakkal szemben.
A következő lépés a per lehet.
Elege lett a konkurenciának.
Ezzel elérnénk az álomhatárt.
Hasít a Foodora, úgy rendelnek a magyarok, mintha nem lenne holnap.
Volt, akinek törötten érkezett meg az áru.
Senki sincs biztonságban.
Már nem kell hosszú heteket várni a távol-keleti rendelésekre.
Alaposan megváltozhatnak az online autóvásárlási szokások.
Fontos tudnivalókat gyűjtött össze a hatóság.
Itt az online kiskereskedelem legfrissebb mérlege.
Ki kell kifizetnie a hitelt, amihez nincs is köze.
Lengyelországban is megjelenik a Netrisk-csoport, így már 80 millió ügyfél használhatja a cégcsoport pénzügyi, biztosítási összehasonlító portáljait.
Jelentős a csökkenés az élelmiszeráraknál.
A webshopot azóta be is tiltották abban az országban.
Egyre többször, egyre többet fizetünk kártyával.
A kereskedelmi bank azt is közölte, hogyan próbálnak meg hozzáférni a szükséges adatokhoz.
A vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb a magyar vállalkozások helyzete.
A bizottság friss felméréséből érdekes számadatok láttak napvilágot.
Sokan az internetről szerezték be.
Az infláció, az energiaválság, az európai gazdaságok recessziós félelmei miatt ismét fogyasztói alkalmazkodás várható Magyarországon.
Nem árt nagyon óvatosnak lenni.
A plusz 8-10 százalék csak látszólag növekedés, nagy pofont ad az eddigi szárnyalásnak az infláció.
Kihozzák és felszerelik az elektromos autó kellékeit.
Az online megváltoztatta vásárlási szokásainkat.
Nem sajnáljuk a pénzt a nyári táborozásra, a strandolásra és a kerti kis medencére sem.
Itt a különbség nők és férfiak online vásárlási szokásai között.
Azt ígérik, hogy növelik a melleket vagy az izomtömeget.
A lefoglalt hamis termékek mintegy háromötöde származik online értékesítésből.
Magyarország a második legnagyobb növekedést produkálta az unióban.
Se csomagot, se kárpótlást nem kaptak a vevői.
A karácsonyi ajándékok vásárlása pénzbe és energiába kerül, de minden évben megtesszük szeretteinkért. Mik a legnépszerűbb trendek, amikor online vásárlásról van szó? Feladatnak vagy szórakozásnak tekintjük-e az ünnepeket megelőző "shoppingot"? Írásunkból sok minden kiderül a karácsonyi vásárlás rejtelmeivel kapcsolatban.
Sokan nincsenek tisztában a garanciával és a pénzvisszafizetéssel sem.
Íme a karácsonyi szezonban ránk leselkedő veszélyek listája.
Elfogadta a parlament az erről szóló módosítást.
Nem szeretjük az utolsó pillanatra hagyni a beszerzést.
Egy kattintásra van a segítség.
Kezdődik az ajándékvásárlás. A ruházat, az elektronika és a kisgépek mennek ilyenkor a legjobban.
Az online fizetés aránya együtt nő a házhozszállítást rendelőkével.
Nem kerül plusz pénzébe, csak néhány kattintásba.
A többség mégis egyre gyakrabban rendel a netről.
Elfogták őket a rendőrök.
Nem gondolnánk, de a viselhető szemüvegek csupán az 1700-as években kezdtek elterjedni. Cikkünkben kitérünk a lencsék evolúciójára, a különböző modern szemüvegkészítési technológiákra, illetve bemutatjuk azt is, miként lehet ma már online vásárolni szemüveget – méghozzá négy egyszerű lépésben.
Rekordévet zártak a hazai webáruházak.
Több ügyfélnél jelentkezett a probléma, miszerint nem tudnak vásárlásokat jóváhagyni.
Egy év alatt harmadszor múlta felül minden korábbi teljesítményét az internetes és csomagküldő értékesítés Magyarországon
Vizsgálja az ügyeket a fogyasztóvédelmi szövetség.
A ruházati termékek viszik a prímet.
A fogyasztókat kifogásolható reklámhatások érhetik.
A magyar szülők jellemzően 3-5 ezer forintot költenek ajándékra.