Irányíthatatlanná vált egy tartályhajó a Vörös-tengeren
Jemen partjaitól nem messze lövések és dróntámadások érték.
Jemen partjaitól nem messze lövések és dróntámadások érték.
Az egyre gyakoribb tankerelfogás miatt küldenek ismét amerikai katonákat a térségbe. Sokan bajt szimatolnak.
Thaiföld középső részén történt a baleset.
Az Amur River, az Ob River és a Clean Energy nevű hajókkal történt.
A görög külügyminisztérium a hajók visszaszolgáltatását és legénységük azonnali szabadon bocsátását követeli.
Az orosz nyersolajat most alacsony áron lehet beszerezni, ami nagyon vonzóvá teszi azt néhány nagyfogyasztó számára.
A hajó süllyedni kezdett.
A tankernek esélye sem volt, hatszáz méter mélyre süllyedt a tenger fenekére.
Az incidens nem okozott olajszennyezést.
Négy halász biztosan meghalt, egyet még keresnek.
A brit különleges alakulatok fékezték meg őket.
A hajó nem süllyedt el, de ömlik az olaj a Vörös-tengerbe, a piac érzékenyen reagált.
Irán tíz hétig tartotta lefoglalva a Stena Imperót.
A tanker egy hónapja bolyong a tengeren, mintha nem tudná, hova tart valójában.
A gyanú szerint Szíriába akart olajat szállítani az embargókat megkerülve.
Arra hivatkozva foglalták le, hogy a Kercsi-incidens idején akadályozta az áthaladást a szoroson.
A 23 fős legénység még mindig a hajón vesztegel.
Teherán már megkezdte a megengedettnél magasabb dúsítású urán előállítását. Készek lennének tárgyalni, de fenyegetnek is.
Incidensnek minősítették az esetet, az olajszállítmány Szíriába tartott.
Robbantásokkal kísérve támadtak meg két olajtankert az Ománi öbölben. Nem először.
Irán mentette ki, de lehet, hogy ő is támadta meg a két olajtankert.
A Coimbrát 1942-ben érte találat, azóta 54 méterre a tengerszint alatt vesztegel. Pár éve észlelték az első olajfoltokat.
A tengerről kimentett migránsok nem akarták, hogy Líbiába vigyék őket.
A 26 fős legénységből 23 embert tudtak kimenteni.
Barátainak csak rotorhajó, ami bár futurisztikusan fest, most csak újra felfedezik őket az 1920-as évek után.
A kínai hatóságok négy hatalmas olajfoltot észleltek összesen 100 négyzetkilométernyi területen.
Ez a legnagyobb olajszennyezés egy 1991-es angolai baleset óta.
Kínai teherhajóval ütközött, a detonáció vagy a mérges gázok rögtön végeztek mindenkivel.
Félő, hogy az egész tanker felrobban súlyos környezeti károkat okozva.
A rossz idő miatt lassan halad az iráni tanker oltása, hatalmas a füst és ömlik az olaj a tengerbe.
Kína keleti partjainál ütközött össze egy teherhajóval szombat este. A 136 ezer tonna olajat szállító tanker még mindig lángol.
A Reuters szerint orosz tankerek az ENSZ szankciók ellenére többször is vittek kőolajat Észak-Koreának.
Műholdfelvételek szerint olajat csempész a zárt diktatúrába.
Úgy tűnt, hogy meg tudják fékezni a vasárnapi szennyeződés terjedését, aztán mégsem.
Legalább 18 halottja van az üzemi balesetnek.