Ezekben a városokban veti be új flottáját a Volánbusz
Százmilliókat lehet spórolni az elektromos autóbuszokkal.
Százmilliókat lehet spórolni az elektromos autóbuszokkal.
Növekedési pályán a magyar atlétika ikonikus szakosztálya.
Ikarusok járják majd a belvárost.
Ikonikus buszok kiállításával.
Aki ült már Ikaruson, az tudja, mi az élmény...
A 30 évnél idősebb Ikarusok még mindig a fővárosban porosodnak.
29 évig voltak forgalomban.
A járművekre még 10-14 napig lehet licitálni.
A héten közlekedtek utoljára a legendás autóbuszok.
Számos ritka példány lesz megtekinthető.
Korábban már Krakkóban tesztelték, most pedig folytatja lengyelországi turnéját.
A járatra nosztalgiajeggyel lehet felszállni.
Oda jutottunk, hogy már nemcsak venni, hanem hirdetni is kockázatos, az eladót is átverhetik.
Az Ikarus 293 egy másolat, az eredeti példány Iránban teljesít közúti szolgálatot.
Jön az új Alfa Romeo, egy őrült fickó pedig elképesztő hidegvérrel manőverezik a szakadék szélén.
Vinnék az egyszer magasan szárnyaló márkanevet is.
Új kiállítás nyílt a buszokról.
Új nosztalgiabusz-flottát állít fel a Közlekedési Múzeum.
Minifesztivált rendez a Közlekedési Múzeum.
Tomhauser István 83 évesen is fáradhatatlanul szervezi a mátyásföldi atlétikát.
Új fotós sorozatunk most az autózás hőskorába kalauzol.
Sport- és üzleti célú nyilvános polgári kisrepülőtér épül.
Úttörő vállalkozásba kezdett a cég: elektromos Pioneerokat gyárt sorozatban.
Az egyetlen emeletes városi Ikarus visszakapja régi fényét.
Ikarus buszok és Malév-gépek szerelmesei adtak egymásnak randevút a budapesti Aeroparkban.
Retro-Ikarusokkal lehet a hétvégén kibuszozni az Aeroparkba.
Európában egyedülálló tűzoltó-skanzen nyílt Budapesten.
840 milliós támogatást nyertek a fejlesztéshez.
Új farmotoros Ikarust találtak
Összesen több mint egymilliárd forintba kerültek.
Fogtunk egy drónt és bejártuk a magyar ipar szebb napokat is látott behemótjait . Pusztuló magyar gyárak még sose voltak ilyen szépek.
Női buszvezetők meséltek, milyen szoknyában kormányozni, abból az alkalomból, hogy 40 éve tűnt fel az első női buszsofőr a BKV-nál.
10 buszt kaptak meg a 30-ból.
Egy 260-as és egy 415-ös, utóbbiból az utolsó legyártott darab.
Diploma nélkül is ő lett a magyar design mestere, több százezret gyártottak díjnyertes buszaiból.
Késésben a Modulo buszok szállítása.
9 000 000 000 fényévre van tőlünk. Elképesztő.
Hogyan kerülnek idegenek a mátyásföldi Ikarus Parkba, ahol minicsata követte a helyi polgármester és a fideszes képviselő sajtótájékozatóját? Fény derült a titokzatos Kis Géza szerepére is.
Az EAG E94G az Ikarus történetének utolsó teljes egészében hazai tervezésű autóbusza.
Mutatunk 15 kevéssé ismert prototípust a magyar buszgyártás hőskorából, amik sosem kerültek sorozatgyártásba. Vigyázat, nosztalgia-túladagolás!
Az Exim 50 milliárdos hitelt ad Széles bizniszére.
Benéztünk a mátyásföldi gyárcsarnokba, ahol újjászületnek a beolvasztástól megmenekült legendás Ikarusok.
A honvédelmi minisztérium menti meg Széles Gábor gyárát, amely 100 új buszt rendelt a hadseregnek.
Egy furcsa volánbuszos szerződésátruházással egymillióval drágábban veheti meg őket, mint amennyiért tavaly vette volna.
Egy éve azt ígérték, 3500 buszt adnak el három év alatt, eddig mindössze 150 darabot sikerült legyártani. Az egymás ellen dolgozó lobbik és az összevissza tekergetett pénzcsapok is nehezítik a helyzetet.
A Széles Gábor-féle, és a másik Ikarus néven futó buszos cég is nagy üzleteknek néz elébe.
A magyar járműipar ikonikus termékét, egy faros Ikarust szerzett a Közlekedési Múzeum. Az 1983-ban forgalomból kivont példány az utolsó legyártott tíz Ikarus 66-os egyike.
Az 50-es években épült lakótelepek lakásai sokkal népszerűbbek a paneloknál, de azért kapni ezt-azt. Beköltözhet szocreál irodaházba és művházba is.
A homlokzatát nézve nehéz elhinni, de ide építették be a Királyi Palota márványlapjait.
Az Ikarusba olvad a BKV új hibrid és elektromos buszait gyártó cég, a Mabi-Bus.
Valójában a németek és az amerikaiak is megelőztek ezzel, de azért büszkék lehetünk az 50-es évek újító Ikarusaira.
Az Ukrajnába irányuló Ikarus szállítások felfüggesztésére törekszik bosszúból.
11 napja váratlanul kivonták a forgalomból mind a 13 új trolit. Típushibára gyanakodnak.
30 milliárd forintért vásárolták őket, reggel már ki sem álltak a remízből.