
Csilingelt a kassza az Audi Hungariánál, bónuszt fizetnek a munkavállalóknak
Továbbra is kérdéses az autóipari jövője, de az Audi Hungaria minden igényt rugalmasan kezel.
Továbbra is kérdéses az autóipari jövője, de az Audi Hungaria minden igényt rugalmasan kezel.
Ezzel ugyanakkor nem lettek kisebbek a járműipar előtt tornyosuló kihívások, csak egy kis időt nyertek.
Orbán Viktor reaktiválta korábbi miniszterét, aki immár kormánybiztosként adott nagyinterjút lapunknak.
Az elektromos autó fontos szereplője lesz a jövő mobilitásának, ám az uniós törekvésekkel szemben korántsem biztos, hogy egyedüli.
A kulcs a valós kép közvetítése az autóipar történéseiről.
Több százezer jármű mozgásának adatai voltak elérhetők.
Aki felhagy a zöldipar elkerülhetetlen kiépítésével, lemarad a versenytársakhoz képest.
Hová vezetnek a járműiparban és a közlekedésben végbemenő folyamatok?
Born in Barcelona, made in Győr. Már nem csak négykarikás modelleket gyártanak.
Kevés szó esik a járművekkel kapcsolatos tudás fontosságáról. Íme egy kis hiánypótlás.
Hogyan lett a telefonakkumulátor-gyártóból a Volkswagen és a Tesla kíméletlen versenytársa?
Egy korábban népszerű és elismert szakma nimbuszának visszaállításáért folytatnak küzdelmet a járműipar szereplői.
Megkapta félévi bizonyítványát a járműpiac.
Michael Breme elmondta, mi a véleménye a magyar kormányról.
A szervizek munkaerőhiánnyal küzdenek, ennek enyhítése érdekében cselekszik a szakma.
A döntés mintegy 14 ezer munkahelyet érint.
Magyarország egyensúlyt keres az imbolygó hajóban.
Eközben rekordot dönt a használtautó-piac, miközben az árak is konszolidálódnak.
Hivatalosan is politikai szintre lépett az elektromos autók ügye.
Mérföldkőhöz ért a hazai járműipar, 32 év munkája kellett ehhez.
A győri és a kecskeméti gyár élén is váltás történt.
Igaz, teljes mértékben külföldi cégek révén valósul meg.
Magyarország is fontos szerepet játszik.
Gerd Walker: Akkumulátor nélkül nincs elektromos autó.
Ez korunk egyik legégetőbb problémája.
Kivitelezhetetlennek tűnik az EU terve.
Ráadásul óriási szükség van rájuk.
A vállalatnak át kell állnia környezetbarát üzemmódra.
A KSH adatai szerint áprilisban az ipari termelés 8,3 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbitól.
Ez a jövő, nem kell tőle félni – mondta az Indexnek az Audi Hungaria járműgyártásért felelős igazgatósági tagja.
A miniszter szerint enélkül a zöldcélok elérése csak illúzió marad.
Alfons Dintner az Indexnek: Ezek a beruházási kérdések még az idén eldőlnek.
Mozgalmas év áll az autó- és motorgyár mögött, de idén folytatódik a zöldátállás.
Az erős forint miatt a termék lassabban drágul, a szolgáltatók nyakán viszont ott a magas rezsi.
A szakszervezet aggasztónak találja a bértárgyalások folyamatának jelenlegi helyzetét.
A szakszervezet szerint nem közeledtek érdemben az álláspontok.
Kedden újra tárgyalóasztalhoz ültek a felek, de ezúttal sem sikerült dűlőre jutni.
Végre kiderült, hogy min múlik, melyik modellre mennyit kell várni.
Új ajánlatot vár a szakszervezet a vállalattól.
Négy kerék, négy karika: folytatódott a bértárgyalás, de távoli még az egyezség.
Egy járműtechnikai központ avatásán vett részt.
Három miniszter is ellátogatott a zalaegerszegi járműipari tesztpályára.
Energiahatékonysági programokkal csökkenthető az ország gázfüggősége.
Ez leginkább a villamos berendezés gyártásában volt érezhető.
A technológiai és ipari miniszter egy online konferencián beszélt erről.
Nem hozott javulást a július.
Az iparág szoftverközpontú autókra való átállása hatalmas kihívás.
Szerintük ajándék Kínának a belső égésű motorok kivezetéséről szóló uniós döntés.
Nagy kérdés, hogy a megtámadott Ukrajna gazdasági változásai hogyan akasztják meg a magyar rendszert.
A meglévő kettő kapacitása nem elégséges, ezért szükség van egy harmadik üzemre is.
A dolgozókat a békéscsabai akadémiáról veszik fel.
Mintegy 8500 autóbusz van üzemben, az átlagéletkor a 14 évet is meghaladja.
Magyar fejlesztés Mercedes-Benz-alapokra.
A járműgyártás majdnem négy és félszeresére nőtt tavaly áprilishoz képest.
Az üdülésre szánt források ebben a kategóriában csapódtak le.
Az autóipar már hosszabb ideje foglalkozik az üzemanyagcellás fejlesztésekkel.
Sport- és üzleti célú nyilvános polgári kisrepülőtér épül.
A cég 1997 óta nem adott el ilyen kevés motorkerékpárt.