Ön is tanult vezetni az édesapjával „feketén”? Lehet, hogy hamarosan legális lesz
A cél a több évtizedes előírások frissítése.
A cél a több évtizedes előírások frissítése.
Mi magunk is radikálisan csökkenthetnénk a közúti balesetek számát.
„Kerékpárosbaráttá” tennék a kerületet.
A korábbiak közül már volt olyan, ami pozitív visszajelzést kapott.
Mindenki egyetért abban, hogy a helyzet javítása nem tűri a késlekedést.
Közlekedésbiztonsági szakértővel néztük meg, tényleg felül kell-e vizsgálni a hatályos KRESZ-t, és mi legyen a 70 éven felüliek jogosítványújításával.
Legalább 100 helyen akarnak elhelyezni további sebességmérő kamerákat.
December 16-áig összesen 6301 lőfegyverre bukkantak a biztonsági ellenőrzéskor.
Csak a forgalmat csökkenti.
A RoadPol 26 ország közlekedési rendőrségét tömöríti.
Számos bűncselekmény miatt eredtek utána.
Magyarországról öt kezdeményezést választottak ki.
Leggyakrabban a vezetési és pihenőidők be nem tartásával voltak gondok.
Szomorú tendenciához tett hozzá az elmúlt hét, úgy tűnik, kollektíven hagyjuk figyelmen kívül a vasúti jelzéseket.
A rendőrség továbbra is kiemelt figyelmet fordít a közlekedésbiztonságra és a gyorshajtások visszaszorítására.
Drón alkalmazásával ellenőrizték az autósokat Nógrád megye útjain.
Száznál is több esetben kellett intézkedniük a rendőröknek.
A társadalom morális szintje jelenik meg a közlekedésben. Interjú Major Róbert ezredessel.
Csak egy köszönetet kérnek cserébe.
Indul az új közlekedésbiztonsági akció.
Megkezdhetik a tram-trainek ötvenezer kilométeres futópróbáját.
Veszélyes, hogy az emberek félreértik, hogy az autó sem most, sem később nem lesz önvezető.
Riportsorozatunk újabb része.
Adott esetben bűncselekménynek számít.
Fontos találkozón vett részt a karmelita kolostorban.
Indul a rendőrség új akciója.
Jászkiséren és Simontornyán történt vasúti baleset.
Ebből most mindenki tanulhat.
A fiatalokat célozzák meg, hogy felnőve kevesebb balesetet okozzanak.
Tízből kilenc közúti baleset oka az emberi tényező.
A közlekedésbiztonság növelése a vasúttársaság kiemelt stratégiai célja.
A négy évszakos gumikkal kapcsolatos berögződés, hogy azok semmire sem jók, pedig életképes alternatívát kínálnak.
A túlsúlyos és túlméretes járműszerelvények súlyosan veszélyeztetik a közlekedőket.
Átlagosan 600-640 ember halt meg a közutakon 2012 és 2019 között.
A rendőrség is küzd azért, hogy közérthető formában hívja fel a figyelmet a közlekedésbiztonságra. A humoristák segítenek.
Hétfőtől összehangolt razziát tartanak az európai közlekedésrendészek.
Még nincs konkrét elképzelés, hogy hol és mikor korlátoznák a tempót Budapesten, de elkezdenék róla a társadalmi vitát. Karácsony Gergely személyes okokból szorgalmazza a tervet.
2019-ben 8 halálos baleset történt és 191-en haltak meg. A polgári repülés egyre kockázatmentesebb - idén mondjuk a koronavírus is besegít ebbe.
Március 10-12-én közlekedésbiztonsági ellenőrzések lesznek az országban. A teherautó- és buszsofőröknek kell számítaniuk rá.
A 15 éves lányt kórházba szállították.
Nagyon hasonlóan működik a teló- és a drogfüggőség, csak épp az előbbi sokkal több ember érint. Miközben súlyos problémának látjuk és szigorúan büntetnénk a "szerhasználatot", mi magunk is cuccozunk.
Gondol egyet, és áttér a szembejövő sávba.
Az egyik autós szerint egy taxiból is szórakoztak vele. A rendőrség nem találja a tettest.
182 millióért fényvisszaverő tuti lesz rajta, Frozen- és Star Wars-figurák nem biztos.
Az autó mindegyik kategóriában megkapta a legjobb értékelést. Karambol esetén 93 százalék eséllyel ússzák meg sérülés nélkül a benne ülők.
Három videót is kiadtak a 2017-es Tesla Model X töréstesztjeiről, nem kizárt, hogy meglesz minden biztonsági kategóriában az öt csillag.
Megírtuk, hogy nem létező KRESZ-táblák vannak a Fehérvári úton. Elismerik a hibát, javítják.
73 éves szerzőnk ad néhány jó tanácsot, hogyan bringatúrázzunk a legnagyobb hidegben is.
Nincs feljelentés, büntetés vagy szerződésbontás. Kicserélték a gumit, és minden rendben.
Egyszerre védi a bringát és a bringást a Shoka Bell. Újabb kamu vagy tényleg egy forradalmi találmány? A feltalálóval beszélgettünk.
Ausztrál tervezők szerint már nem elég az előre nézőkre gondolni, a lefelé bámulókra is kell.
A kereszttűzbe került cég tagadja, hogy a félautomata sofőrszoftverüknek köze volt hozzá.
Egyesek szerint túlzott önbizalmat ad, mások szerint az autósok vigyáznak kevésbé a sisakos bringásokra. Viszont ha baleset van, akkor jól jön.
Állítólag biztonságosabb, mert lassabban mennek az autók. Mások szerint épp így lett veszélyesebb.
Írt a Kerékagynak, mi a BKK-nak és a hiba elmúlt. Örömében fantasztikus dalt komponált az esetről.
Egy helyi feltaláló telepítette saját költségén. Akár 12 órán át világít, elvan hóban, fagyban.
Sorra vettük az összes kerékpárhasználó prototípust. Te melyikbe tartozol?