Már repül az önvezető F–16-os
A cél, hogy önállóan repüljön éles helyzetben, miközben a pilóta a légi harc más feladataival foglalkozik.
A cél, hogy önállóan repüljön éles helyzetben, miközben a pilóta a légi harc más feladataival foglalkozik.
A tőzsdék viharos évet tudhatnak maguk mögött, alig pár cég viszi a fáklyát.
Az Alexa nemrég még árammal próbált végezni egy gyerekkel.
Már a Nemzetiközi Űrállomás utáni korszakra készülnek.
A világ legdrágább harci repülőjén a gépágyú félrehord, az informatikai rendszer sebezhető és egy sor gond van a megbízhatósággal is.
A Lockheed Martin egyik vezetőjét akarták az USA budapesti nagykövetének. Óriási botrány lett, Orbán nem volt kíváncsi a magyarázatra.
Egy-két napig biztosan nem lopakodnak a lopakodók.
Többször használható, és a Holdon begyűjtött jégből szereznek hozzá üzemanyagot.
Ötödik sebességre kapcsol a hadsereg, a rakétavédelem és a haditengerészet is.
A tervrajzok alapján gyakorlatilag egy lakókocsinál nem nagyobb űrhajóban kéne eljutni a vörös bolygóig.
Igazi vadállat a C–130 Hercules új verziója.
A Lockheed Martin negyedmilliárd dollárt kapott a projektre, az első tesztek 2021-ben várhatók.
Tízmilliárd forintnyi összeget költ Románia a két nagy hatótávolságú, háromdimenziós felderítésre alkalmas radarra.
Még nagy fejlesztések kellenek, de ha a Lockheed megcsinálja, a mai légvédelem mehet a kukába.
Robotkarok tucatjai nyúzzák, tépik az F-35A vadászgépének törzsét, szimulálva azokat az erőket, amik repülés közben érik a vadászgépet.
Az éles teszteken is brillírozott az ATHENA.
Rájöttek, hogy lehet halkan megoldani, így felére csökkenne a repülési idő, és a lakókat se zavarná.
Az USA már a kérdés gyakorlati oldalával foglalkozik, a hadsereg a rakétaelfogást teszteli.
Az amerikai tengerészgyalogság új, nehéz szállítóhelikoptere, a Sikorsky CH-53K King Stallion annyiba kerül, mint egy F-35B vadászgép.
Trump megígérte, Trump teljesítette: személyesen intézte el, hogy 100 millió alá bukjon a darabár.
A 30 kilowattos, nagy energiájú lézer rakétákat szed le, dzsipeket lyuggat ki, hajókat süllyeszt el.
A hangsebesség hatszorosával száguld, és egy órán belül bárhol csapást mérhet a Földön.
A Lockheed Martin húszmillió dollárt és 17 hónapot kap a dizájn kifejlesztésre.
Az F-35 hibajegyzéke lassan hosszabb lesz, mint a gépek által berepült útvonalak együttvéve.
Már húsz éve dolgoznak rajta, de úgy tűnik, a tapírvadász indiánok lassan kezdhetnek aggódni.
Egy jobb holnapot. Ja, meg egy brutális tűzerejű, nagyon gyorsan mozgó rakétaindító rendszert.
Egy óra alatt érhet Londonból New Yorkba, EMP csapást mérhet, és lenyomja a Blackbirdöt.
Ezentúl a Black Hawkot is a hadiipari gigacég gyártja.
Nem tank, csak harckocsi, de az új fegyverzetnek köszönhetően elhanyagolható a különbség.
Tesztrepüléseken már működik a dolog; ha a pilóta kihagy, a robotpilóta visszakormányoz repülési magasságra.
Az SR-71 Blackbird repülési rekordjai még ma is megdönthetetlenek. Lelőni sem tudta senki, pedig a hidegháború alatt sokan próbálkoztak. 50 éve repült először az aviatika csúcsa.
Zajlik az F-35-ösök tengeri tesztje. Négy és fél perc, interjúkkal súlyosbított vadászgéppornó.
Los Angelesben is érezni fogják a New Yorkban megevett vacsora ízét a szuperszonikus N+2 repülőgép utasai, olyan gyorsan odaérnek.