A maláj pilóta tudatosan vezethette a gépet a tengerfenékre
Beteges élvezettel töltötte el öngyilkossági terve – állítja egy szakértő.
Beteges élvezettel töltötte el öngyilkossági terve – állítja egy szakértő.
Minden nyom zsákutcának bizonyult eddig.
Malajzia kész lépéseket tenni.
A holland kormány jogszerűen tartott vissza információkat.
Egy terroristaellenes szervezet védelmet ajánlott számukra.
A holland nyomozóknak bizonyítékaik vannak arra, hogy a Buk rakétarendszer, amivel a gépet lelőtték, orosz segítséggel került a területre.
A volt ausztrál miniszterelnök, Tony Abbott szerint a maláj kormány már a vizsgálatok viszonylag korai szakaszában előállt az eredmények alapján legvalószínűbb teóriával.
A kormányfő kétségbe vonta az eset körülményeit vizsgáló nemzetközi nyomozócsoport hitelességét.
A holland hatóságok három orosz és egy ukrán embert keresnek.
Újabb részletek derültek ki a lezuhant maláj gép katasztrófájáról. A depressziós pilóta lehet a tettes.
55 áldozat családja perel Hágában.
4 év után sem vagyunk közelebb a rejtély megoldásához.
A 239 utas helyett rég hullámsírban fekvő szénszállítókra bukkantak - be vannak azonosítva.
A Bellingcat nevű oknyomozó-csoport szerint Nyikolaj Fedorovics Tkacsev vezérezredes lehetett a maláj gép lelövésének egyik kulcsfigurája.
Reménytelen megtalálni a 239 emberrel az Indiai-óceánba zuhant gépet.
Az Indiai-óceánba zuhant gép csekély mennyiségű roncsa alapján utazó üzemmódban csapódott be.
Sorra kerülnek elő a roncsdarabok az Indiai-óceán nyugati medencéjéből.
Égésnyomoknak látszó foltok láthatók egy újabban előkerült gépdarabon.
Ez magyarázhatja, miért nem találják a gépet már két éve.
Két év és 135 millió dollár elköltése után feladják a 239 emberrel az Indiai-óceánba zuhant gép kutatását.
Az ügyvéd Madagaszkárhoz közel talált három roncsdarabot, de Ausztráliánál is felbukkant egy.
Több mint két év alatt ennyit sikerült megtalálni a repülőgépből, aminek fedélzetén 239-en utaztak.
Március elején lett meg a két éve eltűnt Boeing-777-es hátsó vízszintes vezérsíkja.
Kiborultak az áldozatok hozzátartozói, a hatóságok két év alatt semmivel sem jutottak közelebb a tragédia okainak feltárásához.
Mozambik partjainál egy hátsó vezérsíkra bukkantak.
Egy roncskereső blogger talált rá az óceán túloldalán egy vízszintes vezérsíkra.
Az Ukrajna felett lelőtt MH17-es incidensét nemzetközi kutatócsoport vizsgálja hónapok óta, tőlük próbáltak titkos adatokat lopni ismeretlenek.
A hollandok szerint szovjet-orosz rakéta okozta a tragédiát, az oroszok ezt nem ismerik el.
Elkészült a holland és az orosz vizsgálat is: tény, hogy Buk-rendszerből lőtték a rakétát, de kérdés, hogy ukrán, vagy szeparatista területről. A holttestekben lévő repeszek sem adtak választ.
Egy ablak és néhány üléspárna is előkerült Réunion szigetén, de azt csak a szakértői vizsgálatok mondják majd meg, hogy valóban a géphez tartoztak-e.
A szakértők még elvégeznek további vizsgálatokat, de a maláj miniszterelnök már megerősítette, hogy az MH370-es járat egy darabját vetette partra a víz Réunionon.
Az már biztos, hogy múlt héten egy Boeing 777-es darabját találták meg, de az újabb roncsok nem visznek közelebb a megoldáshoz.
Egyre valószínűbb, hogy az eltűnt maláj gép részeit sodorja partra az Indiai-óceán.
De egyelőre az a legfontosabb, az eltűnt maláj gépről szakadt-e le. Egyre valószínűbb, hogy Boeing 777-esé, az pedig nem lehet másik, de Toulouse-ban vizsgálják meg. Több roncs is előkerülhet ezer kilométerekre, de a fekete dobozokhoz ettől nem feltétlen jutnak közelebb.
Még nem biztos, de a csűrőfékszárny egy 777-esé lehet. Vizsgálják a szegecseket is.
Réunion partjainál egy gépszárnyat mosott partra az óceán, egy Boeing 777-eshez tartozhat.
A felvételen a lángokban álló repülő maradványai láthatóak, körülötte emberi testrészekkel.
Oroszország ellenzi a malájok és a hollandok tervét, vétója meghiúsíthatja az igazság kiderítését.
Egy jelentés szerint a lelőtt maláj gép után kamuképekkel tisztázná Moszkva a szakadárokat.
Hiába a maláj gépek katasztrófái, ilyen statisztika is van.
Az első átfogó vizsgálat eredményét a gép eltűnésének évfordulóján mutatták be.
A tragédia után egy évvel az ausztrál kormányfő szerint ideje lezárni a keresést.
Minden törést, becsapódásnyomot alaposan kielemeznek, aztán helyreállítják a gépet.
Közel egy év után sem vezettek nyomra a kutatások. A Malaysia Airlines elkezdi kifizetni a gépen utazó 239 ember hozzátartozóit.
A pilótafülkében nem hallottak idegen hangot, sem más fenyegetésre utaló jelet.
Az AirAsia vasárnap eltűnt utasszállítójának több darabját is megtalálták Borneó közelében, és legalább negyven holttestet is egy hadihajóra emeltek a vízből.
A roncsok már a tengerfenéken lehetnek.
2014 harmadik világsajtót bejáró légikatasztrófája pár nappal év vége előtt történt. A harmadik gép valószínűleg lezuhant, egyelőre ismeretlen okból. Repülni mégis kétezerszer biztonságosabb, mint vezetni, mutatjuk, miért.