Pont egy kínai teherhajó alatt sérültek meg a távközlési kábelek a Balti-tengeren
A hatóságok szabotázsra gyanakodnak.
A hatóságok szabotázsra gyanakodnak.
Kevesebb a kén a teherhajók üzemanyagában, és ennek be nem tervezett bolygóformáló hatása van.
Több jármű is a vízbe zuhant, keresik a túlélőket.
A hajót nagy erejű becsapódás érte.
A rendőrség a vízi közlekedés veszélyeztetése miatt büntetőeljárást kezdeményezett.
A hajó sót szállított.
Katasztrófahelyzetet okozott a viharos tenger Törökországban.
Több ember eltűnt.
Eddig a nagy füst miatt nem merték elvontatni.
A hatóságok azon dolgoznak, hogy a hajó ne sodródjon a hajózási útvonalakra.
A legénység egyik tagja életét vesztette a szerencsétlenségben.
A teherhajó negyedével hosszabb, mint a Titanic volt.
El akarták elfoglalni a járművet, és túszul akarták ejteni a személyzetet.
A magyar kapitány és a kormányos gumicsónakkal menekült a partra.
Vontatóhajókkal próbálják kimenteni szorult helyzetéből.
Repülőgépek és hajók, köztük magánhajók is keresik az eltűnteket.
A Szuezi-csatorna a világ egyik legforgalmasabb vízi útvonala.
A fedélzetén négyezer autó volt.
A Felicity Ace 3965 luxusautót szállít.
A dán hajó húzta a rövidebbet.
Elektromos meghajtású és nincs rajta legénység.
Az aszály drágíthatja a gabonaféléket, a húst és a tejtermékeket is.
Sikerült sérültek nélkül megúszni az ügyet.
Tűz ütött ki a fedélzeten.
Közel sem volt akkor, mint az Ever Given, de okozott fennakadást.
Egy vegyi anyagokkal megrakott teherhajó kezdett süllyedni.
Vizsgálják, mi okozhatta a balesetet és a több milliárd dolláros kárt.
A balesetnek súlyos világkereskedelmi következményei lehetnek.
Csak negatív teszttel lehetett felszállni, aztán öt hétig ki se kötöttek.
Van olyan szennyezőanyag, amiből igen, de a helyzet azért ennél bonyolultabb. És szerencsére változóban is van.
16,5 tonna kokain, ami több mint egymilliárd dollár.
2200 tonna kőolaj volt egy elsüllyedt olasz teherhajón. Az olajfolt vasárnap vagy hétfőn érheti el a partokat, küzdenek a szennyezés elhárításáért.
A legénységet még szeptember végén, egy svájci teherhajóról rabolták el.
Alacsony a vízállás, nem lehet rendesen megrakodni a teherhajókat, a kikötőkben az éves átlagforgalomnak csak a fele jött össze eddig.
Elektromos, zéró emissziós és lehet, hogy legénység sem kell az új holland teherhajókra.
Ó, az irónia! Régimódi erőműveket lát majd el tüzelőanyaggal a szupermodern hajó, ami a Gyöngy-folyón fog közlekedni.
Azt feltételezték, hogy drogot szállít a hajó, amit így sem sikerült feltartóztatni.
Olyan részeg volt, hogy nekikormányozta a teherhajóját egy ukrán utasszállító hajónak.
1967-ben Egyiptom blokád alá vonta a Szuezi-csatornát. Mi a fenét kezdett volna magával a 15 teherhajó legénysége, akik ott maradtak a közepén nyolc teljes évre?
A 16 ezer tonnás hajó 440 tonna üzemanyagot szállított, ez most elkezdett a tengerbe szivárogni.
A gazdaságosabb hajózási technikák és az olcsó bunkerolaj bajba sodorhatja a Szuezi-csatornát.
Ő viszont nem hajlandó elárulni, hogy miért süllyedt el a hajójuk Vietnam partjainál.
Ketten meghaltak, négy ember eltűnt az Adriai-tenger olasz partjainál. 11-en a süllyedő hajótestbe kapaszkodtak.