„Szeretnénk, ha nem csak szóbeli ígéretek hangoznának el” – jelezték az Indexnek.
A producer nem biztos abban, hogy Lázár Jánossal még mindig barátok.
Botka Lászlót és Karácsony Gergelyt ellenpéldaként említette a legutóbbi interjúban a miniszter.
A Szegedi Ítélőtábla mindenben helybenhagyta az elsőfokú részítéletet.
Azt állították, újabb nyolc mellékvonalat szüntetnének meg. Az ÉKM fikcióról ír.
Úgy véli, nyomás hatására jobban teljesít a párt.
Mint írta, a helyiekkel egyeztetve teszik meg ezt.
A politikus szerint Budapest és a kormány együttműködésére van szükség a változáshoz.
Egyszer csak lekerült a Törvényalkotási Bizottság napirendjéről Lázár János törvényjavaslata.
Több milliárd euró foroghat kockán.
Döntés született a Déli körvasútról.
Szerintük nyereségesek lennének, ha nem lennének a szélsőséges ár- és adószabályok.
Szakértő szerint az átszervezéstől ne csökkennek majd a kiadások.
A miniszter kijelentette, hogy a Sparral szemben is tudnak úszni.
Egy város, ahol nem szólalnak meg a fiatalok.
Petíciót indítanak, és szervezik az újabb demonstrációt is.
Egyelőre nem tudni, mit tervez a kormány a készpénzzel.
Meg is van az utódja.
A producer elnézést kért a közigazgatási és területfejlesztési minisztertől.
A Mi Hazánk a készpénzfelvételt korlátozás nélkül ingyenessé tenné.
Nagy lépésre készülhetnek, de még vannak kérdőjelek.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium szerint ez társadalmi elvárás.
„Sajnálom, hogy nincs lehetőségem mindannyiukat behívni egy kávéra” – mondta az újbudai civileknek a tárcavezető.
A minisztérium szerint a G7 számai szándékosan megtévesztőek.
Kubatov Gábor korábban hátbaszúrást emlegetett.
Meglepő megoldást javasolt az építési és közlekedési miniszter.
Van remény a lakossági népszavazásra.
Lévai Anikó számonkéréséről is szó esett.
Az ügyet szerinte sokkal jobban meg kellett volna torolni.
Lázár János és Karácsony Gergely is megszólalt, holnaptól új időszámítás jön a közlekedésben
A közlekedési és városmobilitási szakértő írása az Indexnek Ausztria radikálisan más szemléletéről.
Időhúzásról, lekenyerezésről és megalkuvásról beszél.
A HÉV-járműcsere és az infrastruktúra-fejlesztés is ott volt a bérletalku hátterében.
Az LMP szerint a kormány megakadályozza, hogy az emberek beleszóljanak a fontos ügyekbe.
Vitézy Dávid is választ kaphat a kérdéseire.
Katonai Mobilitási Munkacsoport jött létre.
Sok minden szúrja a szemét a volt közlekedési államtitkárnak.
A beruházás tervei tavaly ősszel láttak napvilágot.
Azonnali hatállyal felmentette a miniszterelnök.
Novák Katalin és Varga Judit lemondása után kormánypárti politikusok oldalait néztük át.
A zöldpárt szerint kapacitásbővítésre lenne szükség.
Szerinte ideje múzeumba küldeni a régi szerelvényeket.
Nincs elragadtatva a miniszter Toroczkai László felvetésétől.
A miniszter szerint ezzel a megállapodással mindenki csak nyert.
Lázár János elárulta, mekkorát változhat három év alatt a Volánbusz-dolgozók fizetése.
Megszületett a megállapodás a szakszervezetekkel.
Számos nyitott kérdés van még – véli a volt közlekedési államtitkár.
Az építési és közlekedési miniszter azt is elárulta, milyen ajánlatot tesz.
Mutatjuk, mennyibe kerül ez az utasoknak.
Kedden ülhetnek le tárgyalni Lázár Jánossal a béremelésről.
Eltüntetik a településképet romboló reklámhordozókat.
Éjfélig dőlhet el, hogy hétfőn érkezik-e a „valódi nagy csapás”.
Állítása szerint „megszégyenítő és kizsákmányoló módon” járnak el Magyarországon.
Szerinte egy nemzetközi hírű kézilabdacsapatot is kellemetlen helyzetbe hoztak.
Az Alkotmánybíróság Alaptörvény-ellenesnek találta az előterjesztést.
Kubatov Gábor klubelnök a döntést vérlázítónak és primitívnek nevezte.
Egy interjúban borította az asztalt a volt közlekedési államtitkár.
A nemzeti vagyon nem idegeníthető el mindenfajta korlátozás nélkül.
2027-re sikerülhet biztosítani a 25 százalékos emelést.
A sportbázis Budapest legforgalmasabb gócpontjának a közepén találhatja magát.