Márciusban rekorddöntésre készülnek.
Szilíciumpajzs védi Tajvant a kínai inváziótól.
Az ok a gazdasági válság és az infláció. Utóbbi eltűnése oldhatja meg a helyzetet.
Tavaly elmaradtak a tervtől, de az árbevételt és a belföldi értékesítést is növelni tudták. Idén százmillió forintnyi beruházást terveznek.
Mosogatógépekből és hűtőgépekből szerzik be a chipeket.
Az áremelkedést nagyon sok tényező befolyásolja, de ki lehet fogni megfizethető, akár a családnak is alkalmas modelleket.
A kerékpáriparban is akadoznak az ellátási láncok.
Amerika mindenkit túlszárnyalt. Nem csökken a piac étvágya.
Oroszországot teljes válságba lökte a Nyugat, de ennek árát Európa is fizeti.
Hiányozni fog a palládium és a neon. Nem fog normalizálódni a kínálat.
Ez dinamikus növekedést produkálhat a magyar iparban.
Három éven belül húsz-, hosszú távon százmilliárd dollárt fektetnek a projektbe.
Segítené a Huaweit az amerikai embargó ellen, Kínát pedig a függetlenségében.
Összefoglaljuk, mi történt az autós világban az elmúlt napon. Ez a Totalcar Híradó.
2021. december 31., 09:21
Hiány, banditák, és kártékony vállalatok, avagy menekülés a kevésbé rossz jövő felé.
2021. december 26., 15:41
Betett az infláció mellett a csomagolóanyag- és a csiphiány is.
Ezek voltak a legfontosabb hírek csütörtökön az Indexen.
Már a harmadik negyedéves növekedésen is éreztették hatásukat az ellátási zavarok.
2021. november 30., 10:14
Karácsonyra ajándékok nélkül maradhatunk.
2021. november 22., 21:39
Az autóipar akár 2022 végéig is szenvedhet.
Utolérte a gyártót a csiphiány.
Felére csökkentik a táblagépek gyártását, hogy elég telefont tudjanak készíteni.
A világ legértékesebb techcége sem úszta meg.
A járvány ezt az ágazatot sem kímélte, egyes modellekre akár egy évet is kell várni. A Porsche Hungaria ügyvezető igazgatóját kérdeztük.
A chiphiány miatt egy-másfél évet kellene várni az új gépjárművekre, ez sokaknak nem fér bele.
Jól ellenállt az Apple a chiphiánynak. Mostanáig.
A dolgozók otthon maradnak, és átlagbérük 85 százalékát kapják.
A chipgyártóknak a szórakoztatóelektronika a prioritás, ezt pedig az autóipari szereplők sínylik meg.
Nemcsak nálunk, hanem a világon is hiánycikk.