Új elektromos autóval készül 2025-re a Skoda, leteszteltük az Elroqot
A jövőbe tekint, a jelenben él.
A jövőbe tekint, a jelenben él.
Kis híján tragédia lett az ámokfutás vége.
Nem BMW-t, Audit vagy Mercedest.
Kevesen gondolnak azokra a kockázatokra, amiket egy olcsóbb autó rejt.
Több napig zárva maradnak a gyár kapui.
A skodás nem tudta eldönteni, mitévő legyen.
Videóra vették.
A légzsákok rögtön kinyíltak.
Karácsony Gergely főpolgármester boldogan írt erről a közösségi médiában.
A Volkswagen-csoporthoz tartozó vállalat 2023-ban hozhat végleges döntést.
Egyik sofőr sem sérült meg.
Emberségből jeles.
Hatalmas erejű volt a becsapódás, két ember súlyosan megsérült.
A karambol következtében egy nyolcéves gyermek válságos állapotba került.
Ha örök életet nem is remélhetünk, néhány praktikával tehetünk a tartósságért.
Az áremelkedést nagyon sok tényező befolyásolja, de ki lehet fogni megfizethető, akár a családnak is alkalmas modelleket.
Megújult a Skoda Karoq, bemutattak egy sportos Mercedest kevés hengerrel, továbbá a villanyautózás költségei. Totalcar Híradó.
Az átlag magyar autóvásárló lélektani határa valahol 3 milliónál van, de a feléből is lehet értelmezhető autót venni.
Elmondjuk, mire figyelj, hogy elkerüld a bajt, ha a tengerentúlról származó autót vennél. Totalcar Híradó.
1200 lóerős pickup, egy polgári Skoda és egy öreg Opel. Totalcar Híradó.
Valuta és arany is volt a Renault-ban, de amíg a tulaj fizetett, megszabadították tőle.
A Skoda még tartja a frontot, a legvagányabb Volkswagen kombi árából pesti garzont is vehetnénk.
A csehek csúcsmodellje lett az Enyaq iV Coupé, de lehet, hogy hamarosan visszafogják a márkát.
A Škoda Kodiaq csúcsváltozata teszten, a legtakarékosabb autók egy cikkben és különböző BMW-k egymás ellen. Totalcar Híradó.
Áthajtottak a piros lámpán, több autó összeütközött.
Kábítószergyanús anyaggal száguldozott egy srác Csepelen, az Alfa Romeo pedig végre bemutatta a Tonalét.
Az öreg Corolla, amely mindössze egy ezrest ment évente, a legerősebb Aston Martin és várható tiltások Bécsben.
A Škoda és a Hyundai is ringbe szállt a Teslával szemben, egy orosz srác pedig hatalmas rekordot állított fel Ladájával.
Sérülésmentesnek mondott autóval is lehet melléfogni, vezetni viszont nemcsak tilos, de nem is érdemes ittasan, jogsi nélkül.
Közel háromezer milliárd forintos veszteséget okoz az országnak a koronavírus-járvány.
A dolgozók otthon maradnak, és átlagbérük 85 százalékát kapják.
Másik baleset is történt, miután egy létra elszabadult az M1-M7-es bevezetőjén.
Ha ennyi pénzért olyat szeretnénk, amiben a család is elfér, le kell csapni az adódó lehetőségekre. Vannak jó ajánlatok, de résen kell lennünk, hogy ne maradjunk le az egyikről!
Csak a Scala és Kamiq modellek értek el növekedést az elmúlt évben.
A Skoda 23,7 százalékkal kevesebb autót gyártott, mint a tavalyi év első 7 hónapjában.
A Skoda a legnépszerűbb. De kelendő a Hyundai és a Volkswagen is.
Majdnem 160 ezer új autót adtak el tavaly Magyarországon. És erre jött még ugyanennyi használt is külföldről.
Lengyel, bolgár és román városok vannak még versenyben, 5000 főt foglalkoztató gyár épülne.
2025-re öt teljesen elektromos modellel terveznek a csehek.
És Fordot is. Csak sajnos elég öreg kocsikat, átlagosan több mint 11 évesek ezek.
Látszik a botrány a legfrissebb számokon: nyolc százalékkal estek vissza a cég eladásai.
A 2009 és 2013 között gyártott Fabia, Roomster, Octavia és Suberb típusok egy része lehet érintett.
A Solaris-Skoda trolik a belvárosi és a zuglói vonalakon állnak majd forgalomba.
11 napja váratlanul kivonták a forgalomból mind a 13 új trolit. Típushibára gyanakodnak.
30 milliárd forintért vásárolták őket, reggel már ki sem álltak a remízből.
A 24 troli már szerkezetkész, Csehországban az elektromos hajtóművet szerelik beléjük, nyárra itt vannak.
Ötödével több autó fogyott, a Skoda volt a legnépszerűbb márka.