A Duna Aszfalt felvásárolta a lengyel útépítő óriást
Az építőipar felfutóban van ingatlan- és útépítésben is az országban.
Az építőipar felfutóban van ingatlan- és útépítésben is az országban.
Megvan a pénz a mohácsi Duna-hídra.
Az eredmények hátterében többek között a cégcsoport konzervatív osztalékpolitikája áll.
Neves szaklap tette címlapjára.
Már a próbaüzem zajlik a szakaszon.
A vállalkozóval jachtbizniszről és Pesty László kijelentéseiről is beszélgettünk.
A 2022-es évet viszonylag sovány visszaeséssel hozták az építőipari óriások, kérdés, mi lesz idén.
Azonnal reagált a vállalat a török nagykövetség segítségkérésére.
Egy éven belül meg is valósulhat.
185 kilométernyi új utat építenek.
Előrelépésre számít a zambiai elnök a találkozótól.
252 milliárdos árbevételt értek el.
A megállapodás része egy ferdekábeles híd építése és egy korszerű határállomás létrehozása.
Magyarország az elmúlt tíz évben soha nem látott fejlődést volt képes az útfejlesztés terén elérni a Duna Aszfalt alapító tulajdonosa szerint.
Mintegy kétszáz kilométernyi autópályát köszönhetünk a kilencvenes éveknek. Az Index cikksorozatának első része.
Szíjj László érdekeltsége az alvállalkozó a több mint negyvenmilliárdos fejlesztésben.
Nem volt verseny a tenderen.
Bővül a Máltán bejegyzett cég flottája.
A cég rendkívül sikeres éveket tudhat maga mögött.
Szíjj László 5 milliárd forint osztalékot vihet haza.
A Tiszakécske új edzője, Nagy Sándor korábban a Kisvárda második csapatánál dolgozott.
A Duna Aszfalt most éppen afrikai partnereket keres a 144 milliárdos útépítéshez, amely a világ egyik legkorruptabb országában valósul meg.
A Duna Aszfaltnak és Szíjj Lászlónak azonban idén be kellett érnie 3 milliárd forint osztalékkal.
Kettő helyett három vágány lesz, de a munkálatok alatt is működik a Déli összekötő vasúti híd.
Újra virágzásnak indult a futball az egykor NB I.-ben szereplő Tiszakécskén. A NER kedvenc építőcége pár éve karolta fel a futballt a városban, azóta a környékbeliek is csodájára járnak a létesítménynek. De nem mindenki elégedett.
70 olyan település van, ahol már elköltötték az uniós forrásokat, mégis arzénes víz folyik a csapból.
Szíjj László kihasználta a programot, amelyben a kötvények felét Matolcsy jegybankja veszi meg.
A klub mögött álló Duna Aszfaltnak kellett kiegyenlítenie a mínuszt.
4,56 milliárdot becsültek, biztosan több mint ötmilliárd lesz.
3 munkanap alatt lezavarta a GVH az ehhez szükséges versenyjogi vizsgálatot.
Szíjj László cége 130 milliárd forint árbevétellel zárta az évet.
Összesen 125,5 milliárd forintért.
Kívánom az új tulajdonosoknak, hogy olyan sikeresek legyenek, mint mi voltunk!
A külügy szerint ez is igazolja a déli nyitás sikerét.
Visszatérne Orbán Viktor szlovén barátja a kormányfői posztra. Csak éppen furcsa, magyar vonatkozású ügyekbe bonyolódott.
A Duna Aszfalt építi az M4 17,6 km-es szakaszát.
Nagyon jól megy idén eddig a Duna Aszfaltnak.
Szijj László egy mozdulattal szabadult meg a Körösaszfalt és a Magyar Építő nevű cégektől és két, Mészáros Lőrinccel közös üzletétől is.
A klubot üzemeltető cégen keresztül adott pénzt az önkormányzatnak.
Gyorsan elbírálták a Duna Aszfalt ajánlatát.
A Duna Aszfalt gyorsított eljárásban nyerte meg az előkészítési munkákat.
A Hódút Kft. építi az M44-es két részét is.
Kondoros és Tiszakürt között 2x2 sáv, sok milliárd a Duna Aszfaltnak.
Két napon belül több mint 150 milliárd értékben húztak be építési megbízásokat.
A hatalomhoz közeli Duna Aszfalt vitt el az autópálya-tender három szakaszából kettőt.
A Duna Aszfalték nyerték a tendert, 2 milliárddal drágább lesz, mint tervezték.
A Duna Aszfalt és Mészáros cége közös ingatlanfejlesztő vállalkozást alapított.
Nagyon kaszálhatna a cége egy 420 milliárdos közbeszerzéssel, de a Bizottság közbelépett.
Balatonakarattyán meghívásos alapon kapott 27 milliós útfelújítási munkát Szíjj László cége.
Az "új Közgép" 290 millióért építhet 3,8 km bicikliutat Szolnoknál.
Nyolc pályázóból hetet kizártak, végül az a cég nyerte meg a milliárdos tendert, amelyik nagyon jóban van Mészáros Lőrinccel.
A GVH megengedte, hogy most épületgépészeti cégeket vegyen a gyorsan bővülő Szíjj-Varga-birodalom.
Nagyút és Mezőkeresztes-Mezőnyárád között újítják fel a vasútvonalat nagyjából 14 milliárdért.
A Közgép rekordot döntött, de jön fel a kihívója is, és Mészáros Lőrinc is jó sok pénzt keresett tavaly.
A Közgép szélárnyékában viharos sebességgel növekedett az építőiparban egy magyar cég, amelynek tulajdonosai már a leggazdagabb magyarok között vannak. A Duna Aszfalt sikersztorijában fontos szerepet játszott Tiszakécske, Kecskemét, Felcsút és Hódmezővásárhely környéke, valamint a jó kapcsolat több fideszes politikussal.
Vezérváltás lesz a Magyar Építőnél.
Olcsóbb ajánlatot tettek a Colas Út Zrt.-nél, 2 milliárd 141 millió forintért vállalják a munkát.