Nem tudnak versenyezni a BYD-val, egyesülhet két nagy japán autógyártó mamutcég
A tárgyalások még kezdeti szakaszban vannak.
A tárgyalások még kezdeti szakaszban vannak.
Hatalmas összegű kártérítéseket fizettetnének a japán céggel.
Mind a tíz csapat betartotta tavaly a költségvetési maximumot.
Az esetről felvétel is készült.
Az volt ő a motorsportnak a 2000-es évek elején, mint Michael Schumacher az F1-nek.
Mert megnőhet a sérülések kockázata.
Egészen brutális volt a becsapódás mértéke.
Az Aston Martin jelenleg Mercedes-erőforrásokat használ.
A Hondával lépett partneri kapcsolatra az elektronikai gyártó.
A gyártók ingyen kicserélik a visszahívott járművek hibás alkatrészeit.
Egyik sofőr sem sérült meg.
A jármű többször is átfordult a tengelye körül, a sofőr kizuhant belőle.
A rendőröknek van egy tippjük azt illetően, mi történhetett.
A korai hibrideket kinevették, mert bár takarékosnak számítottak, de nem voltak praktikusak. De a Honda most nagyot gurított.
A kerékpáros feje az oldalüvegen csattant, de az eset mégsem annyira egyértelmű.
Napelemek segítik ebben, és még csak nem is egy távoli vad koncepcióautóra ígérgetnek.
Szarvasok, egy méregerős BMW, gázzal működő városi kisautó és egy kiszivárgott Honda a mai Totalcar Híradóban.
Előítéletek a gyártó országgal szemben, egy penge élményautó és a Volkswagen új márkája. Totalcar Híradó.
A Skoda még tartja a frontot, a legvagányabb Volkswagen kombi árából pesti garzont is vehetnénk.
A károgóknak lett igazuk, a tapasztalatok azt mutatják, az etanol nem is olyan zöld.
Olcsó villanyautó, gázhajtás, magyar Cupra és brutális Mercedes a mai Totalcar Híradóban.
Ennél szemléletesebben aligha lehetne bemutatni, milyen fontos bekötni magunkat.
Fejtegetés az üzemanyagárakról, megemlékezés a 75 éves Ferrariról és egy öregedő Honda. Totalcar Híradó.
Talán észre se vennénk, ha a fehér-szürke-fekete szentháromságon kívül nem árulnának mást.
Itt az akár hétüléses, kedvesen bakancs formájú Mercedes EQB. De hol vannak a honvédségi katalizátorok?
Önnek hogy tetszik?
A Mercedes kizárta a lehetőséget, hogy a Red Bull tőle kapjon motort, a Ferrari viszont nyitott az együttműködésre.
A szakítás véglegesnek tűnik.
Volt, aki búcsúbulit tartott a korlátozások bevezetése előtt, ez azért nem segített.
A rendőrség egy óra alatt kapta el a férfit, aki addigra eléggé leharcolta a bordó Hondát.
A légzsákokkal gondok vannak.
A Honda mind a négy pilótáját megtartja 2020-ra a túraautó-világkupában.
A Toro Rosso is hosszabbított a gyártóval.
Az egyetlen motoros, aki legyőzte Rossit, Stonert és Márquezt. Volt, hogy csütörtökön bukott, pénteken műtötték, szombaton versenyzett, de végül legyőzték sérülései, 32 évesen befejezi.
Utolsó kanyaros előzéssel nyerte a Thaiföldi GP-t.
Az ellenfelek három teóriát sejtenek, a Red Bull a FIA-nál érdeklődött a bivalyerős motorról.
Bombakörrel szerezte meg az első rajthelyet a holland a vasárnapi Magyar Nagydíjra.
A Honda-főnök abba az emberbe botlott fent, aki mellett 30 éve kezdett az Forma-1-ben.
A Red Bull-főnök megindokolta, miért szabályos Verstappen ausztriai előzése. A Ferrari beletörődött.
Egy fake közlemény is növelte a feszültségét, az FIA F1-médialevelezését hekkelhették meg.
Máris fejlesztésekkel támad a Ferrari és a Honda, bár a japánok kényszerből is lépnek.
Nyárig megszereznék 2006 óta az első futamgyőzelmüket.
A franciák gyenge motorja miatt elmérték az idei kocsit, utána kell igazítani az erősebb Hondának.
A meghökkenés után elhihetjük, a 75 éves F1-főnök komolyan beszélt a Red Bull esélyeiről.
2022-ben zárják be a délnyugat-angliai, 3500 alkalmazottat foglalkoztató üzemüket.
Bemutatták az idei második F1-autót.
Kapaszkodjanak meg, mert tízszer több energia fér el benne, mint a mostani lítiumion aksikban.
A japán gyártó eddig Amerikából exportálta Kínába a luxusautóit, a kereskedelmi háború miatt ez már nem éri meg.
A Red Bull célja, hogy Verstappen legyen a valaha volt legfiatalabb világbajnok.
Mindkét Honda-csapat megfellebbezte a szlovákiai végeredményt, az egyikük sikerrel járt, a másikat kizárták két futamról.
Verstappenék az őrült fejlesztési büdzsé miatt alig várják a japán motorgyártót.
Attól félnek, hogy nem lesz megfelelő az alkatrész-ellátás.
2019 miatt, ha a Honda is hajlandó rá.
A videóbíró meg sem mutatta.
2019-ben követik a Toro Rossót, több mint egy évtized után hagyják ott a Renault-t.
Július 1-ig dönt a Red Bull, hogy velük folytatják, vagy maradnak a Renault-val.
A négyszeres világbajnok mellé odatettek egy háromszorost 2019-től.
Más ennyi győzelemmel 4 vb-t nyert, ő egyet se.