Kigyulladt egy orosz utasszállító az antalyai repülőtéren
A repülőgép a leszállást követően kapott lángra.
A repülőgép a leszállást követően kapott lángra.
Egy videófelvételen látható, ahogy a jobb szárny alatti hajtómű lángol.
A 2010-ben épült gép állítólag jó állapotban volt.
Szimulált hangokkal találtak meg egy elsüllyedt argentin tengeralattjárót is.
A járatnak kényszerleszállást kellett végrehajtania.
Továbbra is vizsgálják a baleset okát.
Nagy volt a fenyegetés kockázata.
Már a felelős is megvan.
Mindkét gép fedélzetén több mint kétszázan tartózkodtak.
A gyártó öt éven belül 150 modellre tervezi növelni a gyártási kapacitást.
Műszaki probléma lépett fel.
Több ember kórházba került.
Balatonedericsen sikerült lencsevégre kapni a gépeket.
Egy fontos dolog azonban nem derült ki.
A gép Dohából tartott Koppenhága felé.
Újabb részletek derültek ki.
72 ember volt a fedélzeten, köztük számos külföldi.
Jegesedés miatt próbált leszállni.
Reagált a külügy, miután megszületett az ítélet, hogy orosz rakéta lőtte le az utasszállítót.
Több mint száz további gyanúsítottról találtak bizonyítékot.
Senki nem sérült meg.
A vállalat ringbe száll a Boeinggel és az Airbusszal.
Legalább 11 halott van, többen eltűntek.
A biztonsági riasztást egy 18 éves brit nyaraló váltotta ki.
A rossz idő és a nehéz terep jelentősen megnehezíti a holttestek elszállítását.
A fedélzeten 22 ember tartózkodott, további 8 embert még keresnek.
A pilóta problémákkal küzdhetett a baleset előtt.
Több mint 130 utas tartózkodott a gépen.
Felvétel készült arról, ahogy függőlegesen zuhan a gép.
A légitársaság W66611-es számú járata, fedélzetén 180 utassal gond nélkül, biztonságosan szállt le a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtéren.
A holland légitársaság és olajcég együttműködésének eredménye a környezetbarát üzemanyagot használó gép.
Irán kormánya családonként 150 ezer dollár kártérítést ajánlott fel, amiért egy éve tévedésből lelőtt egy utasszállító repülőgépet.
A Boeing 737-est az iráni Forradalmi Gárda légvédelmi egysége lőtte le. 176-an haltak meg.
Egyelőre csak tesztrepülések erejéig, de úgy már jövőre. Ha minden jól megy, a Boom Supersonic utasszállítója 2030-ra állhat forgalomba.
A zuhanás előtt a pilóta vészjelzést adott le.
A 26 éves brit nő arra sem emlékszik, hogy azt üvöltötte: Mindenkit megölök!
Egyelőre nem tudni, hányan haltak meg, sőt, azt se, melyik országhoz tartozik. De egyre valószínűbb, hogy amerikai felderítőgép lehetett.
Nem sérült meg senki, de a tragédia csak egy hajszálon múlt.
Az ukrán utasszállító tragédiája miatti felelősség egyelőre nem ér magasra Teheránban.
A 176 halálos áldozattal járó tragédiát a harckészültségben álló iráni légvédelem okozhatta.
A gépen utazók közül senki sem maradhatott életben, 176-an voltak a Kijevbe tartó Boeing 737-esen.
A Moszkvából Anapába tartó gép utasai közül senki nem sérült meg.
A Starliner decemberben indulhat az űrbe, egyelőre asztronauták nélkül.
Sajnos szinte kizárt, hogy bárki is megmenekülne vészhelyzet esetén attól, ha kapna egy ejtőernyőt.
A negyvenéves gép hétfőn Irkutszkból Mirnijbe repült 70 utassal. Szerdán múzeumba kerül.
A meghibásodások, katasztrófák után 13 százalékkal csökkent a cég adózott eredménye.
Nem tudni, túlélte-e bárki a balesetet, az etióp miniszterelnök részvétét fejezte ki a hozzátartozóknak.
A 164 600 tonnás hajó hánykolódásáról videó is készült.
Nem jöttek be az Airbus számításai, nem gyártják tovább a gyönyörű utasszállítót. Nagyképpel búcsúzunk tőle.
30 éves az iráni 9/11, ekkor lett 290 ártatlan a Robocirkáló túlbuzgó kapitányának áldozata. Akit aztán Washingtonban ki is tüntettek.
Egy Londonba tartó Boeing 787-es utasszállító nem reagált a rádióhívásra.
Csak a szerencsén múlt 400 ember élete. Irakban elfogták a merényletkísérlet elkövetőjét.
A dubaji légitársaság, az Emirates új szintre emelte az első osztály fogalmát: Boing 777-es gépeiken külön luxusfülkében pihenhetnek a gazdagok.
Nem létesített kapcsolatot a szlovén légiirányítással egy Belgiumból Ugandába tartó utasszállító.
A szovjet gyártmányú géptípusnak ijesztő statisztikája van.
Persze a 325 halottat ez nem vigasztalja, de minden 3,2 millió útra jutott egy tragikus baleset.
Késés miatt kimaradt egy tankolás, aztán még egy, és amikor baj volt, nem jelentett rögtön vészhelyzetet. A légitársaságot felfüggesztették.
A szuperszonikus utasszállítás gazdaságtalan volt, drága, hangos és veszélyes, 2003 óta nem is létezik sehol a világon. De több cég is dolgozik azon, hogy újra elhozza a hangsebességnél gyorsabb repülőket.
A 32 milliárd dollárból kifejlesztett utasszállító sosem fogja visszahozni az árát, az Airbus nem tud új vásárlókat szerezni.