Károsanyag-kibocsátást csökkent a debreceni CATL akkugyár
Gázfogyasztás nélkül fogják működtetni az üzemet.
Gázfogyasztás nélkül fogják működtetni az üzemet.
Ennek eléréséhez rengeteg pénzre van szükség. Kérdés, honnan?
Az is kiderült, hogy a férfiak nagyobb mértékben szennyezik a környezetet, mint a nők.
Az eszköz 7800 benzines autó kibocsátását nyeli el évente.
A nagyvállalatok olyan erdőterületek megvédésére adtak pénzt, amelyeket nem is akartak kivágni.
Az ügy sokba kerülhet a cégnek.
Nem csak szerelem, szennyeződés is van a levegőben...
Ez korunk egyik legégetőbb problémája.
A környezetvédők szerint az egészégre ártalmas a veterán autók behajtása.
A Zöldek Pártja ezzel szemben támogatja az Európai Unió célját.
Már azt is tudni vélik, mikor lesz az első tesztrepülés.
Megköszönte az e-mail-címet.
Többek között rögzítették a „szennyező fizet” elvet.
2025-ben léphetnek életbe az új szabványok.
2035 után szinte csak károsanyagkibocsátás-mentes autók gurulnak majd az utakon.
Az európaiak szerint jelentős problémát okoznak a levegőszennyezésből eredő légzőszervi betegségek.
Túl kényelmesen élünk, és ez megbosszulja magát.
A különleges tükör pontosan meghatározza, melyik márkából mekkora méretre van szükségünk, így csökkenhet a visszaküldött darabok száma.
A piaci szereplők is felismerték, hogy lépéseket kell tenni a fenntarthatóságért.
Egy sárkány lehet-e növényevő, ha nem okád tüzet?
A vegyi szennyezés túllépte az emberiségnek biztonságos határértéket.
Globálisan 1,76 milliárd tonna szén-dioxid került a légkörbe, kétszer annyi, mint Németország teljes éves emissziója.
Messze járunk a környezetvédelmi célkitűzésektől, véli a volt elnök.
Fokozatos lesz az átállás a zöldenergiára.
Hortay Olivér megközelítése félrevezető Muth Dániel szerint. Ezek az energiaár-robbanás okai és következményei. Vita.
Utoljára 3-5 millió éve lehetett ilyen magas a Földön szén-dioxid-koncentráció.
Károsanyag-kibocsátásban.
Amíg a választ keressük, az orrunk előtt történik meg az átállás.
A pusztító erdőtüzek sokat rontottak a helyzeten.
Az éghajlatii folyamatok fokozatosan növekvő terhet jelentenek az emberek megélhetésére és jólétére.
Hiába a járvány, van, ahol tovább nőtt a károsanyag-kibocsátás
Az évi 96 millió csomag kézbesítése az osztrákoknál biztosan környezetkímélőbb lenne így.
Az osztrákok környezettudatossága már a kegyeleti szokásokra is kiterjed.
Egy holland bíróság döntése miatt.
Ha a világ kormányai komolyan gondolják a karbonsemlegességet, éppen itt az ideje tenni is érte.
Mellette az Egyesült Államok és India alkotják az „élmezőnyt”.
A car sharinggel a számos előnye mellett több magántulajdonú autót is lehet helyettesíteni.
Ehhez rengeteg nap- és szélerőműre, no meg rengeteg pénzre volt szükség.
A Fidelity International felmérése szerint a második félévre várható gazdasági fellendülés.
Az osztrák főváros célja, hogy 2030-ra szén-dioxid-mentes legyen a városon belüli áruszállítás.
Az amerikai elnök ideiglenesen megtiltotta, hogy újabb szövetségi állami tulajdonú területekre adjanak ki a kőolaj- és földgáz-kitermelési engedélyt.
A téma kutatói szerint a mezőgazdasági célú földhasználat növekedése jelentősen fokozza a károsanyag-kibocsátást.
Minimális az eltérés a tavalyi évhez képest, ami üdvözítő a tavaszi mélyrepülés után, viszont aggasztó, hogy mennyire idősek a járművek.
A Greenpeace tavalyi mérése szerint egy buszmegállóban nagyjából háromszor akkora volt a nitrogén-dioxid koncentrációja, mint másutt.
A jelenleg forgalomban lévő hagyományos autók maradhatnak az utakon, az eladásuk, illetve vásárlásuk viszont tilos lesz.
Gigabírságokkal terelik jó útra az európai autógyártókat, de már a 2020-ra meghatározott kvóták se tarthatók.
A Yale Egyetem kutatói maguk is megdöbbentek az eredményeken.
A Meteorológiai Világszervezet szerint úgy kell fellépni a klímaváltozással szemben, ahogy a koronavírus ellen is.
A válságban mehet a több szennyezés, így még kevésbé fogják tartani a klímacélokat.
Éjszaka gyorsabban lehetne menni, mint nappal.
A fák kivágása tényleg több szén-dioxidot jelent, de közel sem annyival, mint eddig gondoltuk.
Megvonná a hatáskört az államtól, hiába állapodott meg Kalifornia négy autógyárral a szigorú feltételekről. Trump egyik indoka az olcsóság.
2030-ig 30 százalékkal csökkentenék a szén-dioxid-kibocsátást.
Először mérték fel, milyen mértékben járulnak hozzá a klímaváltozáshoz a műanyag termékek.
Ezzel akarja megúszni a károsanyag-kibocsátás miatti uniós büntetést a cég.
Tényleg csökkentené a károsanyag-kibocsátást, ha az állateledeleket rovarokból készítenék húsfélék helyett? Egy holland cég szerint igen.
55 százalékkal kéne csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását, különben visszafordíthatatlan lesz az éghajlatváltozás.
Elkeserítő adatok 2016-ból.
Alacsonyabbak, mint a felnőttek, így többet is lélegeznek be belőle.
Egy szoftveres trükkel csaltak a kipufogóteszteken.