Nincs megállás, szentendrei központtal rúgják rá a jövő ajtaját az építőiparra
Egyértelmű a lépéskényszer, szorít az uniós irányelv határideje.
Egyértelmű a lépéskényszer, szorít az uniós irányelv határideje.
Az uniós norma hatására potenciálisan tisztábbak, ugyanakkor drágábbak lehetnek az új autók.
Gázfogyasztás nélkül fogják működtetni az üzemet.
Ennek eléréséhez rengeteg pénzre van szükség. Kérdés, honnan?
Az is kiderült, hogy a férfiak nagyobb mértékben szennyezik a környezetet, mint a nők.
Az eszköz 7800 benzines autó kibocsátását nyeli el évente.
A nagyvállalatok olyan erdőterületek megvédésére adtak pénzt, amelyeket nem is akartak kivágni.
Az ügy sokba kerülhet a cégnek.
Nem csak szerelem, szennyeződés is van a levegőben...
Ez korunk egyik legégetőbb problémája.
A környezetvédők szerint az egészégre ártalmas a veterán autók behajtása.
A Zöldek Pártja ezzel szemben támogatja az Európai Unió célját.
Már azt is tudni vélik, mikor lesz az első tesztrepülés.
Megköszönte az e-mail-címet.
Többek között rögzítették a „szennyező fizet” elvet.
2025-ben léphetnek életbe az új szabványok.
2035 után szinte csak károsanyagkibocsátás-mentes autók gurulnak majd az utakon.
Az európaiak szerint jelentős problémát okoznak a levegőszennyezésből eredő légzőszervi betegségek.
Túl kényelmesen élünk, és ez megbosszulja magát.
A különleges tükör pontosan meghatározza, melyik márkából mekkora méretre van szükségünk, így csökkenhet a visszaküldött darabok száma.
A piaci szereplők is felismerték, hogy lépéseket kell tenni a fenntarthatóságért.
Egy sárkány lehet-e növényevő, ha nem okád tüzet?
A vegyi szennyezés túllépte az emberiségnek biztonságos határértéket.
Globálisan 1,76 milliárd tonna szén-dioxid került a légkörbe, kétszer annyi, mint Németország teljes éves emissziója.
Messze járunk a környezetvédelmi célkitűzésektől, véli a volt elnök.
Fokozatos lesz az átállás a zöldenergiára.
Hortay Olivér megközelítése félrevezető Muth Dániel szerint. Ezek az energiaár-robbanás okai és következményei. Vita.
Utoljára 3-5 millió éve lehetett ilyen magas a Földön szén-dioxid-koncentráció.
Károsanyag-kibocsátásban.
Amíg a választ keressük, az orrunk előtt történik meg az átállás.
A pusztító erdőtüzek sokat rontottak a helyzeten.
Az éghajlatii folyamatok fokozatosan növekvő terhet jelentenek az emberek megélhetésére és jólétére.
Hiába a járvány, van, ahol tovább nőtt a károsanyag-kibocsátás
Az évi 96 millió csomag kézbesítése az osztrákoknál biztosan környezetkímélőbb lenne így.
Az osztrákok környezettudatossága már a kegyeleti szokásokra is kiterjed.
Egy holland bíróság döntése miatt.
Ha a világ kormányai komolyan gondolják a karbonsemlegességet, éppen itt az ideje tenni is érte.
Mellette az Egyesült Államok és India alkotják az „élmezőnyt”.
A car sharinggel a számos előnye mellett több magántulajdonú autót is lehet helyettesíteni.
Ehhez rengeteg nap- és szélerőműre, no meg rengeteg pénzre volt szükség.
A Fidelity International felmérése szerint a második félévre várható gazdasági fellendülés.
Az osztrák főváros célja, hogy 2030-ra szén-dioxid-mentes legyen a városon belüli áruszállítás.
Az amerikai elnök ideiglenesen megtiltotta, hogy újabb szövetségi állami tulajdonú területekre adjanak ki a kőolaj- és földgáz-kitermelési engedélyt.
A téma kutatói szerint a mezőgazdasági célú földhasználat növekedése jelentősen fokozza a károsanyag-kibocsátást.
Minimális az eltérés a tavalyi évhez képest, ami üdvözítő a tavaszi mélyrepülés után, viszont aggasztó, hogy mennyire idősek a járművek.
A Greenpeace tavalyi mérése szerint egy buszmegállóban nagyjából háromszor akkora volt a nitrogén-dioxid koncentrációja, mint másutt.
A jelenleg forgalomban lévő hagyományos autók maradhatnak az utakon, az eladásuk, illetve vásárlásuk viszont tilos lesz.
Gigabírságokkal terelik jó útra az európai autógyártókat, de már a 2020-ra meghatározott kvóták se tarthatók.
A Yale Egyetem kutatói maguk is megdöbbentek az eredményeken.
A Meteorológiai Világszervezet szerint úgy kell fellépni a klímaváltozással szemben, ahogy a koronavírus ellen is.
A válságban mehet a több szennyezés, így még kevésbé fogják tartani a klímacélokat.
Éjszaka gyorsabban lehetne menni, mint nappal.
A fák kivágása tényleg több szén-dioxidot jelent, de közel sem annyival, mint eddig gondoltuk.
Megvonná a hatáskört az államtól, hiába állapodott meg Kalifornia négy autógyárral a szigorú feltételekről. Trump egyik indoka az olcsóság.
2030-ig 30 százalékkal csökkentenék a szén-dioxid-kibocsátást.
Először mérték fel, milyen mértékben járulnak hozzá a klímaváltozáshoz a műanyag termékek.
Ezzel akarja megúszni a károsanyag-kibocsátás miatti uniós büntetést a cég.
Tényleg csökkentené a károsanyag-kibocsátást, ha az állateledeleket rovarokból készítenék húsfélék helyett? Egy holland cég szerint igen.
55 százalékkal kéne csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását, különben visszafordíthatatlan lesz az éghajlatváltozás.
Elkeserítő adatok 2016-ból.