Menet közben repült le egy autó lökhárítója az M2-es autópályán
Másodperceken múlt a tragédia.
Másodperceken múlt a tragédia.
Az importált használt autók számára is fény derült.
Utánajártunk, miként léphetnek be a magyarok a négykerekű istenek földjére.
Nem mindennapi látványban volt része az M0-son közlekedőknek.
Az éves átlagdíj 17 százalékkal drágult a Netrisk szerint.
Az esetről felvétel is készült.
Fütyült a KRESZ-szabályokra.
Hergelt Insignia, elektromos BMW a törésteszten és egy paprikás Alfa a mérőpadon. Totalcar Híradó.
Totalcar Híradó.
Egy meglepően jó Opel, egy kockázatos vásárlási ötlet és egy nagyon olcsó mindennapi autó a mai Totalcar Híradóban.
Vannak használt autók, amelyeknél egy dologra kell odafigyelni: ne vedd meg.
És van is vagy negyvenéves. Mégis olyan élmény vezetni, mint kevés másikat.
A legkeményebb roller, kőkorszakba kényszerülő oroszok, alternatív anyagok az autógyártásban és pár érdekesség a Corsákról. Totalcar Híradó.
Műszaki megoldásai révén lett igazi legenda az olasz sportkocsigyár.
1200 lóerős pickup, egy polgári Skoda és egy öreg Opel. Totalcar Híradó.
Tiszta Amerika: Hummer, Chevrolet és Ford is lesz a mai Totalcar Híradóban.
Ráadásul nem is a legjobb hírű kivitel. De vajon mennyi van még hátra neki?
Apróságokon múlhat, hogy a jó autót végül más viszi haza helyetted.
Ma 30 éve, hogy Szentgotthárdon elkészült az első Opel Astra, közben a szomszédban elpusztult a világ legnagyobbja, a Mrija.
Lelepleztünk egy átverős autóhirdetést, fény derült a kitűnő állapotúnak hirdetett Opel sötét titkára.
Elmondjuk, hogyan ne csinálj hülyét magadból, ha használt autót veszel, és mutatunk egy jó erős Audit.
Jelentős akkumulátortechnológia-fejlesztési beruházást hajtanak végre.
Nem volt jó ötlet a neten kérkedni a Bugatti végsebességével, jöhetnek a villanytankok, és átalakult a Daimler.
Szeptember óta nem tudnak megállapodni a bérekről.
Az eset a 4-es főúton történt.
Kocsikázni támadt kedve.
A kiskorú áron alul értékesítette a járművet, amit röviddel az üzlet után megtaláltak a rendőrök.
Egy encsi körforgalomnál egy Opel a gyalogjárdára hajtott, majd visszatért a járműveknek fenntartott sávba.
Leállósávban és záróvonalon előzés, büntetőfékezés, piroson áthajtás.
Elképesztő, mit művelt két sofőr az autójával a XI. kerületben.
Negyedével nőtt az átlagár 2020-ban, a kereslet csak minimálisan csökkent. Az Opel Astra, a Volkswagen Golf és a Ford Focus a legnépszerűbb.
Majdnem 17 százalékkal kevesebb használt személygépkocsi érkezett az országba.
Az Európai Unió versenyhatósága hétfőn engedélyezte az autóipari csoportok egyesülését.
Felpróbáljuk a cipőt, megkopogtatjuk a görögdinnyét, megnézzük a tükörben, hogy áll rajtunk a ruha – napi rutin, hogy még a vásárlás előtt kipróbáljuk a kiszemelt terméket. Miért pont egy több milliós autónál mulasztanánk ezt el?
Nekiment a szabályosan közlekedő BMW-nek, a 48 éves sofőr meghalt. Bűnügyi felügyelet alá került.
Évről évre csökken a cég bevétele, és idén még a járvány is bekavar.
Óvintézkedéseket vezettek be.
Április végére a legtöbb magyarországi autóipari gyár újraindítja a termelést, ahogy a világ minden táján újra beindul a járműgyártás. Viszont az akadozó ellátási láncok és a járvány fenyegetése miatt még kérdés, mennyire tud újrakezdeni a szektor.
A Dakaron 14-szer induló autóversenyző szerint a mostani válság súlyosabb, mint a 2008-as.
Egy egyébként is krízisben lévő szektort talált most telibe a vírushelyzet. Pótolható-e a most kieső gyártás? Lesz-e megfelelő európai autókereslet?
All four major automotive companies in Hungary suspend production over the coronavirus as carmakers are closing factories all over Europe.
Európa több pontján is felfüggesztik egy időre a gyártást, de van, ahol csak a napi termelést csökkentik.
Sőt, a cég magyarországi szóvivője szerint nemrég indult el a gyártás három műszakban.
Erről állapodott meg a német vállalat vezetése a szakszervezetekkel.
Cirkuszkarámból szökött ki öt fajtatársával, hat zebrával és három pónilóval együtt, hogy megzavarodva kocogjon a közúton.
Bíznak az új turbó motorban az Opel-gyárban.
Szentgotthárd legnagyobb cégei az autóiparhoz kapcsolódnak. Minden az Opellal kezdődött, és bár komplett autók 1999 óta már nem készülnek itt, a város ipari parkja tele van nagy nemzetközi autóipari cégek gyáraival.
Károsanyag-kibocsátási manipuláció miatt.
Több helyen is ellenőriztek.
Az új tulaj nem zárja be a szentgotthárdi gyárat, sőt, jön az elektromos Corsa.
Kevesebbet terveznek termelni, ezért van leépítés.
Józseffel annyira elfajult a vitájuk, hogy 800 métert vitte a motorháztetőn kapaszkodva.
Szoftvert kell módosítani az Opel Zafirában.
Szijjártó Péter külügyminiszter az Opel német központjában tárgyalt arról, hogy fennmaradjon a szentgotthárdi gyár.
A tönk széléről felálló PSA megvette a 10 éve veszteséges Opelt, ami így Európa második legnagyobb autógyártója lett. Viszont brutális átalakítás kell a sikerhez, amibe a belpolitika is bekavarhat.
Az Opel 1200 embert foglalkoztat itthon, a cég szerint az új tulaj tiszteletben tartja a szerződéseket és megállapodásokat.
Egyesek attól tartanak, hogy a Szentgotthárdon is termelő Opelnél munkahelyek szűnhetnek meg.
A hónapok óta pletykált üzletet hétfőn jelenthetik be, a vételárról még tipp sincs. A GM az eladó.