Az utas kiszolgáltatott helyzetben van, ha a pilóta öngyilkos akar lenni
A gép úgy viselkedett, amilyen utasítást kapott. A feketedobozból feltételezik a pilóta öngyilkossági szándékát.
A gép úgy viselkedett, amilyen utasítást kapott. A feketedobozból feltételezik a pilóta öngyilkossági szándékát.
A Germanwings alkalmazottai sztrájkolnak ismét, ugyanis bizonytalannak érzik a jövőjüket.
A Lufthansa csoport más légitársaságainál is lehetnek munkabeszüntetések.
A Germanwings, Eurowings Cityline és SunExpress járatait érinti. Egyelőre nincs fennkadás Ferihegyen.
Akkora késéssel indulhattak volna csak el a törölt járatok, hogy közben kvázi lejárt a személyzet munkaideje.
Szerintük az ajtók folyamatos nyitogatása sokkal több veszéllyel jár.
Egy kutatásban a megkérdezett pilóták 12 százalékán depresszió tünetei voltak kimutathatók, és négy százalékuknak kifejezetten öngyilkos gondolatai voltak.
A Germanwings-tragédia depressziós pilótáját kiképezte egy repülőiskola, az áldozatok családjai szerint ők is hibásak.
A gyerekét nem volt hajlandó kiengedni az öléből.
Lubitzot az utolsó hónapban is heten vizsgálták.
Véletlenszerű orvosi vizsgálatokkal akarják kizárni, hogy megtörténhessen még egy katasztrófa.
A Lufthansa másik cége, a Eurowings veszi át a helyét. Azt mondják, nem a tragédia miatt.
Ökumenikus istentiszteletet tartottak a 150 áldozat emlékére.
Megszakították a felszállást, és kiürítették a repülőgépet a köln/bonni reptéren.
A német nő a tragédia helyszínére repülhetett az egyik áldozat unokatestvéreként.
Andreas Lubitz a katasztrófa előtt a vizelethajtó hatású gyógyszerekre is rákeresett az interneten.
Szinte teljesen sikerült rekonstruálni mindent. A kapitány oxigénpalackkal és feszítővassal is megpróbálta betörni az ajtót.
Leállt az egyik hajtómű.
A második fekete doboz adatai igazolják: szándékosan vezette a hegyeknek a gépet a másodpilóta.
Durva a fapados munkáltatói gyakorlat: sok cégnél a másodpilóta fizet, hogy repülhessen. Ha egészségügyi okokból elveszíti engedélyét, végleg ellehetetlenül, mert erre nincs mindenütt biztosítás.
10 napja keresték, fontos információkat tartalmaz.
Andreas Lubitz olyan erős gyógyszert szedett, amivel autót sem vezethetett volna.
A roncsok közt találták egy telefonon. Az utasok Istenhez fohászkodtak, tudták, mi vár rájuk.
A Germanwings áldozatai után járó kártérítésre szokatlanul nagy összeggel készül az anyavállalat.
A Germanwings gépét halálba vivő pilóta tette nem lehetett egészen váratlan a szakembereknek.
A Germanwings-gép roncsaihoz érkező mentőcsapatokat nemcsak a látvány viselte meg.
A Germanwings tragédiáját okozó másodpilótát négy pszichiáter is kezelte, attól félt, hogy megvakulhat.
A 150 áldozat holttestének 400-500 darabját emelték ki. Sokkoló részletek a mentésvezetőtől.
Volt barátnője szerint a Germanwings pilótájának zuhanással kapcsolatos rémálmai voltak.
A cég megkezdi a Germanwings-áldozatok családjainak kártérítését. De ennél sokkal többet fizet majd.
Nem maradhat pilóta egyedül a fülkében.
Az egyiket magának, a másikat a barátnőjének szánta.
Mentőcsapatok vizsgálják a meredek hegyoldalt.
A másodpilótának súlyosabb baja lehetett.
Rendszeres vizsgálattal kiderül, ha titkolná is a beteg. A pilótáknál a depresszió ritka.
A Germanwings-gép pszichiátriai kezelés alatt álló másodpilótája eltitkolta betegségét felettesei előtt. Összetépte az orvosi igazolást, ami szerint nem volt munkára alkalmas.
Norvég és kanadai légitársaság is változtatott az eddigi szabályain.
Az orvosi vizsgálati követelmények alaposak, de a mentális állapot ellenőrzését a légitársaságokra bízzák.
Claudia Vásquez az utazás helyett az utolsó pillanatban úgy döntött: Brazíliában pihen inkább.
A gépet az Alpoknak irányító 28 éves Andreas Lubitz megkapta a pilótáknak járó legjobb minősítést.
Az ajtó belülről zárható, de van biztonsági kód. Viszont van gomb a biztonsági kód felülírására.
Amikor a kapitány kiment, átvette az irányítást a gép fölött. Ő nyomta meg a gombot, ami elkezdte a süllyedést.
2010-ben a pilótáknak légzőmaszkot kellett húzniuk az Airbuson, és félig ájultan szálltak le Kölnben.
A fekete doboz hanganyagából az derül ki a New York Times szerint, hogy a lezuhant Germanwings-gép egyik pilótája hiába kopogtatott, a bent lévő valamiért nem engedte vissza a kabinba.
A francia belügyminisztérium felvételén a mentőcsapatok munkája látszik az Alpokban.
Három napja házas pár, 10 éves kislány, 72 német, 51 spanyol a Germanwings-baleset áldozatai közt.
A pontos leiratokra viszont még várni kell. A másodiknak a külső burkát találták meg, de hiányzik belőle a rögzítő eszköz, ezt még keresik. A sok kis roncsdarab arra utal, hogy a gép nem a levegőben robbant fel.
A roncsok elhelyezkedése számít, nyomáscsökkenés lehetett, de pilótahiba sem zárható ki.
Órákig állt szerelőcsarnokban az orrfutómű ajtaja miatt. Harminc Germanwings-járatot töröltek, a személyzet tagjai megtagadták a felszállást.
De egyszerre csekkoltak be a Germanwingsnél.
A FranceTV Info videót közölt a helyszínről.
Egy német gimnázium tizedikes osztálya csereprogramon vett részt Barcelona mellett.
A pilóták valószínűleg fél órával a becsapódás előtt teljesen elvesztették a kontrollt a gép felett. Ennek technikai okai lehettek, ami komoly csapás lehet a Lufthansának.
A Germanwings gépe azon a környéken zuhant le, ahol vadászgépek szoktak gyakorlatozni.
Az illetékes német krízisközponttól sem kaptak erről szóló jelzést.
A kilencezredik gépüket adták át Hamburgban. Sok gond volt az A320-asokkal.
Buszozni a legbiztonságosabb, és nem meglepő, hogy mivel a legveszélyesebb utazni.
2005-ben egy ciprusi gép balesetében 121-en vesztették életüket. Európai légitársaságnak 2009-ben volt az egyik legnagyobb tragédiája.
A légitársaság árfolyama percek alatt hatalmasat esett.
A Germanwings légitársaság Barcelonából Düsselordorfba tartó járatán 142 utas tartózkodott.