Tovább izzik a levegő Németországban, a Volkswagen dolgozói hétfőtől sztrájkba lépnek
Nem jutott egyezségre a szakszervezet és a vállalat.
Nem jutott egyezségre a szakszervezet és a vállalat.
A VW Bogár története lassan 100 éves.
Azok sem járnak jól, akik maradhatnak a cégnél.
120 ezer német munkavállaló készül tüntetésekre, három gyárat terveznek bezárni.
Már senki sem érezheti magát biztonságban a gyártónál.
A marketinges nevéhez fűződik a márka „Das Auto” szlogenje.
A bértárgyalások megkezdődtek.
Történelmi mélyponton több német autógyártó is.
Egy olyan iparágat érint, amely Magyarország számára is kulcsfontosságú.
Lépéskényszerben a vállalat.
Zsugorodnak a bevételek.
Hogyan lett a telefonakkumulátor-gyártóból a Volkswagen és a Tesla kíméletlen versenytársa?
Az importált használt autók számára is fény derült.
A Volkswagen csoport 12 százalékkal több járművet értékesített 2023-ban az előző évinél.
Tavaly Kínában minden kilencedik megvásárolt autót a BYD gyártott.
Egy használt autót jellemzően 3–8 hét alatt adnak el.
Megkongatták a vészharangot a nagy múltú német cégnél.
Az éves átlagdíj 17 százalékkal drágult a Netrisk szerint.
A tervek szerint 2025-ben indul meg a termelés.
Már októbertől megkezdődhetnek a leépítések.
Több napig zárva maradnak a gyár kapui.
Nagyot szakítottak a tőzsdén.
Nagy válság előtt áll az Európai Unió legnagyobb gazdasága.
Már az utódja is megvan.
Horribilis összeget követelnek.
Videóra vették.
A légzsákok rögtön kinyíltak.
A hagyományos Volkswagen Golfok gyártását leállítja a német gyártó.
Átfedés a gépkocsigyártás és a könnyűzene között.
Ezúttal buszmegállóba csapódott egy autós, miután egy oszlopnak is nekiütközött.
Az AbBlue után itt lehet a Thermosfenster-trükközés.
Álmában halt meg a korábbi sikeres üzletember.
A Volkswagen-csoporthoz tartozó vállalat 2023-ban hozhat végleges döntést.
Igaz, ennek szomorú oka van.
Az előzés után kilőtt a vállalat részvényeinek árfolyama.
Európa legnagyobb autógyártója szerint a termelés áthelyezése az egyik lehetőség, a gázhiány miatt.
A helyszínre mentőhelikopter érkezett.
Több embert is kórházba kellett szállítani.
Az iparág szoftverközpontú autókra való átállása hatalmas kihívás.
Hirtelen bejelentést tett, amire senki nem számított.
Drága javítások, egy új Volkswagen, a műszaki vizsga rejtelmei, és egy gyors Mazda. Totalcar Híradó.
Itt a hiánypótló M3 kombi, amellyel nagyon gyorsan cuccolhat a család.
Nagyot lendítene a helyzeten.
A szállítóhajó 3000 méter mélyen fekszik az óceánban.
Csak a mesében könnyű egy automata váltó helyére kézit beépíteni. De megéri a befektetett energiát?
Vagy a hatóságok hibáztak, vagy a biztosító, de valami nagyon nincs rendben, ha ilyen megtörténhet.
Egy remek Peugeot, egy Volkswagen váratlanul sok kerékkel, méregerős villanyautók és az ultrahangos tisztítás titkai. Totalcar Híradó.
Meglepő modellek is kerültek az ADAC lerobbanási statisztikájába. Totalcar Híradó.
Tisztességesen kivárod a dugót, néhányan viszont a KRESZ-re és a morálra fittyet hányva húznak el melletted.
Szinte már szerencsés az, aki csak az áremelkedéssel szembesül, nem a készlethiánnyal.
Előítéletek a gyártó országgal szemben, egy penge élményautó és a Volkswagen új márkája. Totalcar Híradó.
Az új cég SUV-k és pickupok fejlesztésével törne be.
A lítium kitermelésétől az akkumulátorok összeszereléséig teljes ökoszisztémát hoznak létre.
Ha örök életet nem is remélhetünk, néhány praktikával tehetünk a tartósságért.
A Skoda még tartja a frontot, a legvagányabb Volkswagen kombi árából pesti garzont is vehetnénk.
Lánctalpas kétéltűek, tengeralattjáró és luxusterepjárók teszik elviselhetőbbé az életet, de van, hogy így is menekülni kell.
Az ellátási láncok megszakadása a kínai gyártás leállásához vezetett.
A károgóknak lett igazuk, a tapasztalatok azt mutatják, az etanol nem is olyan zöld.