Visszatérnek az Uber önjáró autói, pedig vannak még bajok
Alig 40 kilométer per órával döcöghetnek, mert túl lassan reagálnak az eseményekre.
Alig 40 kilométer per órával döcöghetnek, mert túl lassan reagálnak az eseményekre.
A Waymo engedélyt kapott, hogy tartalék emberi sofőr nélkül tesztelhesse az autóit.
Mindenki utálja, amikor rátapadnak hátulról a sztrádán, de a robotsofőrökkel ilyen nem lesz: elküldenek mindenkit az útból, ha ez szükséges.
A Volkswagen azt ígéri, hogy az önjáró SEDRIC ott várja majd a völgyben a hegyi bringázót.
Valahogy jeleznie kell a szándékát, és a gép nem tud kivörösödött fejjel üvölteni.
Óriási kijelzőn nézhetünk bele az otthoni hűtőbe, és hangvezérlés is lesz a jövő autójában. A CES-en néztük meg a sofőröknek készülő csúcstechnikát.
Közel 10 milliárd forint tőkét szerzett az AImotive. A fővárosban is tesztelik az önjáró autóikat.
Épp csak szolgálatba állt a robotsofőr Las Vegas utcáin, amikor megtörtént az első baleset.
Az Nvidia Drive PX harmadik generációja mindent tud, ami az emberi sofőrök kiváltásához kell.
A szabálytalanul közlekedő emberek összeütköznek a szabályosan közlekedő önjáró autókkal.
Az Apple először saját autót akart, aztán csak saját autós szoftvert, most meg csak taxizna.
Nem mintha az ország közlekedési kultúrája alkalmas lenne az önjáró autók bevetésére.
Elsőként kapott hazánkban közúti tesztelési engedélyt az óbudai központú Aimotive. Ez azt jelenti, hogy bárhol szembejöhet velünk egy robotsofőr által vezetett jármű.
Robotsofőrök mellett sem fogunk unatkozni: a szélvédőn át nézzük a virtuális valóságot, és szoftverfrissítés hoz prémium hanghatást.
Az önvezető autó balesetének okait azonban még mindig nem kikerült teljesen felderíteni.
Nyilvános utakra vihetik tesztjárműveiket Dél-Koreában.
A robotsofőrt felügyelő embernek szinte kilométerenként át kellett vennie a kormányzást.
Sedricben nincs se kormány, se pedál, és még a belsejét is teljesen átalakították.
Azt szeretnék, hogy a lakosság hozzászokjon a modern technológia használatához.
Az Uber lassan nem csak olcsó lesz, de önjáró is.
Elon Musk tette közzé a videót, amin megnézhetjük, milyen lesz a jövő önvezető autójában ülni.
A NuTonomy eddig Szingapúrban tesztelte a gépet taxiként, most Bostonban indít el néhány automata autót.
Budapesten is vizsgálják a közösségi autóbérlés lehetőségeit, de ez csak a kezdet. A világ városai tíz éven belül önjáró autókat akarnak látni, hogy kevesebb legyen a baleset, és több a hely.
A hardvert már most felkészítik, de a nagy lépéshez fejleszteni kell a szükséges szoftvereket is.
A német közlekedési miniszter megkérte a Teslát, hogy ne használja az Autopilot szót.
Persze nem nálunk, hanem a Seattle és Vancouver közötti autópályán.
Az automatizálódó közlekedés 20 éven belül felforgatja az utak, közterületek, parkolók megszokott rendjét, összeolvadhat a taxizás és a tömegközlekedés. De mit csinál közben a BKK?
Magyar robot veszi el a sofőrök munkáját, mert az autógyártók lemaradtak a szoftverfejlesztésben.
Állítólag nem jöttek az eredmények, de már azt sem tudni, hogy miről.
Így kevesebb lehet a baleset.
Pittsburghben próbálgatják a sofőr nélküli taxizást.
Öt éven belül egy átlagos felhasználó 1,5 gigabájtot használ majd naponta, egy autó négyezret.
Az autó a közlekedésirányítástól kapja az információt, hogy mikor vált zöldre a lámpa.
Hosszú idő kell még ahhoz, hogy a gyártók és a vezetők fejében megváltozzon az autó képe. Pedig már van terv autóra, ami inkább néz ki motorcsónakba oltott repülőnek, mint klasszikus négykerekűnek.
A Tesla vezére közzétette a Nagy Terv második részét, amelynek vége egy igazi népautó.
Már akár 15 éven belül a városokban. Nem az a kérdés, hogy lesznek-e önjáró autók, hanem hogy mikor. Az autók száma 60 százalékkal csökkenhet. Itt az eddigi legátfogóbb kutatás a piacról.
A mostani becslések szerint 2035-ben már 21 millió ilyen autó fog közlekedni az utakon.
Az autók megkapják az információt, ha szabad az út előttük, vagy ha lassítaniuk kell.
A Samsung, a Hyundai és a Baidu is autókat és alkatrészeket gyártana. A kínai Baidu már teszteli saját autóit.
A Google és az Apple fenyegeti az egész autóipart, mondja a szakma élő legendája.
A cég most már bevételt is szeretne a fejlesztésből.
A szenzorok azt hiszik, embert vagy másik autót látnak és ehhez csak egy 60 dolláros Raspberry Pi kell.