Ő még csak most tizennégy
Az Avensis második generációja még akkor készült, amikor már mindent tudtak, de még nem spóroltak el semmit.
Az Avensis második generációja még akkor készült, amikor már mindent tudtak, de még nem spóroltak el semmit.
Az a szinte észrevehetetlenül halk nyüszítés, amit gyorsításkor hallunk, nem is a villanymotorból jön, hanem a vállalat szelleméből, amiért a fogát húzzák.
A korai hibrideket kinevették, mert bár takarékosnak számítottak, de nem voltak praktikusak. De a Honda most nagyot gurított.
Nemcsak a navigáció lehet hasznos, ha ismeretlen úti célokat látogatsz meg.
Nem mindenhol engedélyezik az autós kamerát, sőt van, ahol minden tilos, ami a kilátást korlátozza.
Egy ember meghalt, egy másik megsérült, a vizsgálat során mégsem derült fény arra, kinek a mulasztása vezetett a tragédiához.
Egykor elképesztően népszerűek voltak, de a piac kegyetlen: úgy fest, lejárt az idejük, a búcsú pedig könnyes lesz.
És akkor még el sem romlott semmi. Na, ezért kell már vásárlás előtt körültekintőnek lenni.
Gyári hibás Lamborghiniktől a legújabb trükközésig, amit új autókkal művelnek a tisztességtelen kereskedők.
A kerékpáros feje az oldalüvegen csattant, de az eset mégsem annyira egyértelmű.
Nem kell rögtön kétségbeesni, vannak lehetőségek a feltámasztására.
A jövő nagy technikai dobásának tartják, mégis sok a tévedés, és általában véve is homályos a kép.
Csak a mesében könnyű egy automata váltó helyére kézit beépíteni. De megéri a befektetett energiát?
Vagy a hatóságok hibáztak, vagy a biztosító, de valami nagyon nincs rendben, ha ilyen megtörténhet.
A bal oldalon se elöl, se hátul nem volt gumi, mégis töretlenül haladt előre.
Ráhúzta a kormányt a másikra, a vétlen járt pórul.
Elavultak az előírások, kevés az oktató: sok pénzért keveset kapsz, és a helyzet nem javul.
A hirdetések egyik jellemző átverése, de miért jövünk tőle ennyire izgalomba, ha egy ilyen autó is lehet rossz?
Ilyen ember adhatná akár a legjobbat is a legolcsóbban.
Tisztességesen kivárod a dugót, néhányan viszont a KRESZ-re és a morálra fittyet hányva húznak el melletted.
Íme, néhány trükk, hogy jól működjön, és ne kelljen rákölteni a gatyádat.
Szinte már szerencsés az, aki csak az áremelkedéssel szembesül, nem a készlethiánnyal.
Diagnosztika, átvizsgálás, próbakör – ez jár az ügyfélnek, de magát nem kényezteti ilyesmivel.
Júliustól változik az európai uniós szabályozás, e nélkül a kilenc extra nélkül nem lehet új autót eladni.
Oda jutottunk, hogy már nemcsak venni, hanem hirdetni is kockázatos, az eladót is átverhetik.
Megkerültük az országot egy elektromos autóval, és egyáltalán nem volt fájdalmas.
Annyian abbahagyták a taxizást, hogy már olykor alig lehetett fuvart hívni. Ez a megoldás?
Májusig annyian haltak meg a vasúti átjárókban, mint 2021-ben összesen.
Vannak használt autók, amelyeknél egy dologra kell odafigyelni: ne vedd meg.
Ha örök életet nem is remélhetünk, néhány praktikával tehetünk a tartósságért.
És van is vagy negyvenéves. Mégis olyan élmény vezetni, mint kevés másikat.
Hiába jók a 15 éves autók, ha egy kéttonnás behemóttal találkoznak, semmi esélyük.
Elmondjuk, mire figyelj, hogy elkerüld a bajt, ha a tengerentúlról származó autót vennél. Totalcar Híradó.
Az ezredforduló után annyi újdonságot mutattak, mint előtte ötven évig összesen.
Amúgy is padlón van az iparág, de mintha még ott is rugdosnák.
Mindent feladtak az egyediség érdekében, a végeredmény pedig a jó ízlés elleni merénylet.
Mindezt a kamera előtt. A Mercedes és az Audi is mutatott egy-egy nagy újdonságot, mi meg megtanítunk vezetni.
Műszaki megoldásai révén lett igazi legenda az olasz sportkocsigyár.
Valuta és arany is volt a Renault-ban, de amíg a tulaj fizetett, megszabadították tőle.
A Skoda még tartja a frontot, a legvagányabb Volkswagen kombi árából pesti garzont is vehetnénk.
Lánctalpas kétéltűek, tengeralattjáró és luxusterepjárók teszik elviselhetőbbé az életet, de van, hogy így is menekülni kell.
A károgóknak lett igazuk, a tapasztalatok azt mutatják, az etanol nem is olyan zöld.
Ha személyautó vonattal ütközik, akkor borítékolható a súlyos kimenetel.
A csehek csúcsmodellje lett az Enyaq iV Coupé, de lehet, hogy hamarosan visszafogják a márkát.
A Testarossa úgy csodálatos, ahogy van, de nem csak autóként, popkulturális ikonként is.
Ha olcsó autó találkozik drágával, valaki keservesen sírni fog.
Ilyen egy valódi, jó értelemben vett olcsó autó. Minden más csak rongyrázás.
Sőt, ukrán hírszerzői források szerint több mint száz harcjármű működésképtelen lett.
A korai Land Rover nem jó, de annál több élményt ad. A Ferrarihoz meg dukál egy stílusos óra is.
Ráadásul nem is a legjobb hírű kivitel. De vajon mennyi van még hátra neki?
Apróságokon múlhat, hogy a jó autót végül más viszi haza helyetted.
Ennél szemléletesebben aligha lehetne bemutatni, milyen fontos bekötni magunkat.
A klímaváltozás miatt kénytelenek vagyunk a belső égésű motoros autók helyett élhetőbb alternatíva után nézni. De tényleg ezek azok?
A kulcs nélküli nyitás és indítás ugyan kényelmes, de csak megkönnyíti a tolvajok dolgát. Vannak viszont csaknem lophatatlan autók, mutatjuk, melyek.
Ha nem lenne hatósági ár, már szerdán 600 forintért tankolnánk. De meddig maradhat a korlátozás?
Egyelőre feltételesen bólintottak rá Elon Musk üzemére, de mutatunk egy Maseratit, amit viszont feltétlenül hazavinnénk.
Nem csak a vásárlókon múlik. Leleplezünk egy újabb átverést, és mutatjuk a BMW-t, amire nem nézel vissza a parkolóban.
Az orosz és az ukrán hadsereg fegyverzete nagyon hasonló. Mindkettő eredete a szovjet időkre nyúlik vissza.
Először lett a cím dél-koreai autóé.
Talán észre se vennénk, ha a fehér-szürke-fekete szentháromságon kívül nem árulnának mást.